Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchcanadian
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12-2021
Hallo,

Sinds de update naar Android 4.0 synchroniseert mijn Google Calendar niet meer met mijn agenda op de telefoon. Ik ben gewoon aangemeld bij mijn Gmail account waar ook mijn Calendar op zit.
Heeft iemand hetzelfde probleem? En misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408099

Beste Dutchcanadian,

Ben je al nagegaan of het automatisch synchroniseren van jouw agenda staat ingeschakeld? Dit kun je terugvinden via Instellingen > Account- en synchronisatie. Selecteer hier het Google-account. Hier dient de Agenda te staan aangevinkt.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 408099 op 26-04-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchcanadian
Ik heb het nog even nagekeken.
Het synchroniseren staat ingeschakeld. Het werkt echter nog steeds niet.

[ Voor 19% gewijzigd door dutchcanadian op 26-04-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408099

Beste Dutchcanadian,

Excuses voor het niet beantwoorden van jouw opmerking.
Voor de zekerheid nog: Onder Account- en Synchronisatie, staat boven in de balk "Account- en syn." met daarnaast een grijze Uit, of een groene Aan. Waar staat deze bij jou op?

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchcanadian
Hallo Alex,

Bedankt voor de reactie. Alle instellingen staan en stonden al zo als jij ze aangaf. Er is dus niks veranderd.
Het lijkt nu echter wel te werken met afspraken die ik nieuw toevoeg aan de Google Calendar. Afspraken die er al stonden voordat ik de Android 4.0 update had pakt die niet. Maar dat is te overzien.
Alle nieuwe afspraken worden nu prima gesynchroniseerd :-).

Met vriendelijke groet,
Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:15
Heb ik wel eens eerder gehad. Account verwijderen binnen Android en opnieuw toevoegen. Als dat niet werkt, kan je eventueel hetzelfde doen, maar dan je agenda tussen door hernoemen. Het komt een beetje op hetzelfde als het probleem wat velen hebben met gedeelde agenda's die niet meer syncen (alhoewel ik dat sinds ICS niet meer gezien heb ;)).

[ Voor 3% gewijzigd door jordy5 op 08-05-2012 09:35 ]

Pagina: 1