Toon posts:

Een snelle vraag.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik kan mezelf helaas geen volwaardig lid noemen van de tweakers community maar ik ga desalniettemin toch proberen hier een antwoord te krijgen aangezien hier veel computerkennis word gedeeld.

Ik heb besloten voor mijn vriendin een custom-case te kopen omdat ze erg graag een nieuwe PC wil.
Nu heb ik een aantal vragen hierover.

1. Waar kan ik eventueel een Case kopen die al voorgesprayd is met bijvoorbeeld game-thema's.
2. Waar kan ik eventueel een Case laten sprayen door iemand die weet wat hij/zij doet.

Ik zou erg graag antwoord willen op deze vragen, sorry als het in het verkeerde forumonderdeel is geplaatst, helaas ben ik hier nog niet bekend genoeg om te weten waar ik wat moet plaatsen.

Met vriendelijke groeten, Hertebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
1. Niet, of je moet een speciale them-case vinden
2. bij een spuiter

Ik zie dat je internet hebt verdere info kun je dus zelf opzoeken.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 15:21
Kijk hier ook een in de casemod topics, misschien zijn er modders die hun case willen verkopen of modden ze speciaal voor je een case! Je mag hier natuurlijk wel de hoofdprijs voor betalen! Ander opties is misschien graffiti spuiter ?

Zelf zou ik een kijken of je niet een oude case kan vinden en misschien 2e hands paintbrush setje of wat spuitbussen en ga aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Bij een iemand die met een airbrush overweg kan kun je vast wel zoiets laten maken. (zoals ik O-) ) Het is een arbeidsintensief klusje, alhoewel het wel afhankelijk is van wat je er op wilt. Maar de voorbereiding en afwerking met een goede laklaag kosten min of meer net zoveel tijd. Belangrijk is een goed ontwerp/idee, en een gevulde portemonnee ;)

edit: Een casewrap wellicht? Dat is een flinke sticker/folie die over de kast heen kan. Zodat zij+boven panelen voorzien zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door _ferry_ op 26-04-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie voor de reacties! Helaas niet helemaal waar ik op had gehoopt maar ik heb al een ideetje klaar staan. Net even wat verder gekeken en er zijn mooie simpele cases te verkrijgen voor een laag prijsje, ie: 70 US Dollars. Verder heb ik ook al stickers kunnen vinden van de games die ze mooi vind, dus de case beplakken lijkt me zo'n slecht idee nog niet nu ik deze informatie heb gekregen.

In ieder geval bedankt voor de informatie!