Nieuwe windows 7 meteen besmet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe windows 7 64bit professional. Dit alles heb geïnstalleerd op een nieuwe hdd(1TB). Na de installatie wou ik mijn C:\ naar 250 GB verkleinen. Dit kon in windows zelf ecter maar tot 500gb. Ik heb dus paragon software gedownload. Na het installeren kreeg ik echter een bootmgr fail bij het opstarten.

Na dit probleem te hebben opgelost krijg ik foutmeldingen van scvhost.exe dat er bepaalde .dll missen. Ik vertrouwde dit niet en heb meteen Malwarebytes anti malware gedraaid. Deze kwam met de volgende log waar ik zelf heel erg van geschrokken ben.

Malwarebytes Anti-Malware 1.61.0.1400
www.malwarebytes.org

Databaseversie: v2012.04.24.04

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 8.0.7601.17514
Kerssens :: KERSSENS-PC [administrator]

24-4-2012 17:38:04
mbam-log-2012-04-24 (17-38-04).txt

Scantype: Snelle scan
Ingeschakelde scanopties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scanopties: P2P
Objecten gescand: 210969
Verstreken tijd: 1 minuut/minuten, 5 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 4
C:\Program Files (x86)\WinApps\cmss.exe (Trojan.Agent) -> 2000 -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Program Files (x86)\WinApps\msmsgs.exe (Trojan.Agent) -> 2500 -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Program Files (x86)\WinApps\comres.exe (Trojan.VBAgent) -> 2496 -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Program Files (x86)\WinApps\RDS.exe (Trojan.VBAgent) -> 2644 -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.

Geheugenmodulen gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registersleutels gedetecteerd: 2
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{51E24AC2-BA5C-A1E2-12D1-D322A14AA1BD} (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
HKCR\CLSID\{51E24AC2-BA5C-A1E2-12D1-D322A14AA1BD} (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

Registerwaarden gedetecteerd: 2
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|IntellRaidConfigurer (Trojan.Agent) -> Data: C:\PROGRA~2\WinApps\cmss.exe -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|Ethernet Driver (Backdoor.Agent) -> Data: C:\Users\Kerssens\AppData\Roaming\Updater\update.exe -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

Registerdata gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Mappen gedetecteerd: 3
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0 (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Program Files\Accessories\Common (Trojan.Logger) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Program Files\Accessories\Common\WC (Trojan.Logger) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.

Bestanden gedetecteerd: 78
C:\Program Files (x86)\WinApps\cmss.exe (Trojan.Agent) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Program Files (x86)\WinApps\msmsgs.exe (Trojan.Agent) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Program Files (x86)\WinApps\comres.exe (Trojan.VBAgent) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Program Files (x86)\WinApps\RDS.exe (Trojan.VBAgent) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Users\Kerssens\AppData\Roaming\Updater\update.exe (Backdoor.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Windows\msgnis.exe (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\ccsvchst.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\ccsvchst1.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\comres.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\msmsgs.exe (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\RDS.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\winsyst32.exe (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress1\ccsvchst.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress1\ccsvchst1.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress1\comres.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress1\msmsgs.exe (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress1\RDS.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress1\winsyst32.exe (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress2\ccsvchst.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress2\ccsvchst1.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress2\comres.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress2\msmsgs.exe (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress2\RDS.exe (Trojan.VBAgent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress2\winsyst32.exe (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\zipinfo.txt (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\ass.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\delkl.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\dete.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\dunin.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\emdc.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\emfz.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\emfzb.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\emine.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\eminu.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\emon.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\emoo.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\ften.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\inmsg.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\inter.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\inuser.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\mail.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\mailkl.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\mailsc.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\MSWINSCK.OCX (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\ntfsv.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\oem.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\port.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\pwhost.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\refsdm.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\resu.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\rmdesk.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\rvhost.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\rvport.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\rwce.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\rwci.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\rwcs.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\scan.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\sccle.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\scday.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\scen.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\scint.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\scint2.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\scloc.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\seek.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\seekil.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\sid2.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\ssap.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\type.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\unin.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\update.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\user.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\ushost.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Kerssens\AppData\Local\Temp\Compress0\weben.dll (Backdoor.Bot) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Program Files\Accessories\Common\Chat_log.txt (Trojan.Logger) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Program Files\Accessories\Common\desktop.ini (Trojan.Logger) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Program Files\Accessories\Common\KB_log.txt (Trojan.Logger) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Program Files\Accessories\Common\LostStolenPC.txt (Trojan.Logger) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Program Files\Accessories\Common\PC_Active_Time.txt (Trojan.Logger) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

(einde)

Hij heeft het verwijderd, maar toch zit het me nog niet helemaal lekker. Zoals 5 minuten geleden opeens mij explorer.exe afsluit..
Hopelijk kan iemand mij tips geven over hoe ik dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 21:54

Zjemm

...

ik zou geen risico's nemen en een herinstallatie uitvoeren. dan kun je meteen de juiste partitie groote kiezen

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Zekerheid heb je pas als je de besmettingsvector gevonden hebt. Sluit die mogelijkheid uit en doe een herinstallatie. Pas dan ben je veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Zeker een gedownloade windows 7 dvd?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
Nee de windows 7 is 100% legaal. Ik heb zelfs mijn serial via de telefoon geactiveerd!:) Wel heb ik de windows 7 van een Microsoft reseller & niet van een dvd. Ik kreeg een image van mijn reseller.

Het klopt dat die partitie software niet helemaal legaal was. En ik weet zeker dat de trojan via die weg binnen is gekomen.

[ Voor 24% gewijzigd door PerK op 26-04-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:25
of is het partitie programma wat je hebt gebruikt niet helemaal legaal?

of gedownload uit onbetrouwbare bron

[ Voor 22% gewijzigd door dragoncry op 26-04-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Nou, als je dat weet, installeer dan opnieuw, en pas de partitiegroottes voor de installatie aan? Of als dat ook tijdens de install niet werkt, gebruikt een linux live cd op usb. Daar kan het sowieso.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-05 19:21

Perkouw

Moderator General Chat
Opnieuw installeren eventueel een nieuwe Windows 7 iso downloaden, zijn genoeg legale manier te vinden m.b.v. google. Wat je andere software betreft, check je resources!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Het klopt dat die partitie software niet helemaal legaal was. En ik weet zeker dat de trojan via die weg binnen is gekomen.
Case closed lijkt me.
Ook kun je prima met diskpart buiten windows om ( vanaf je installatie media dus ) je systeempartitie verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
Perkouw schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:49:
Opnieuw installeren eventueel een nieuwe Windows 7 iso downloaden, zijn genoeg legale manier te vinden m.b.v. google. Wat je andere software betreft, check je resources!
Kan ik mijn serial daarna gewoon weer opnieuw gebruiken dan?

ps. Ik heb werkelijk geen idee waar ik een nieuwe image van w7 prof vandaan moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ten overvloede, voordat je opnieuw gaat installeren, zorg dat je MBR schoon is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Perkerssens schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:50:
[...]

Kan ik mijn serial daarna gewoon weer opnieuw gebruiken dan?

ps. Ik heb werkelijk geen idee waar ik een nieuwe image van w7 prof vandaan moet halen.
Moet zeggen dat dit wel op het randje zit. Ik geef duidelijk aan dat je dit m.b.v. google kan vinden. Wil eigenlijk een Let me google that for you link geven maar goed. Klik

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 26-04-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Perkerssens schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:50:
[...]
Hier kun je de linkjes naar officiële ISO's vinden:
http://www.mydigitallife....1-iso-from-digital-river/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
Hoe zit dit dan met mijn verkregen serial waar ik geld voor heb betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Perkerssens schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:55:
[...]

Hoe zit dit dan met mijn verkregen serial waar ik geld voor heb betaald?
Gewoon opnieuw invoeren? En evt. activeren via de telefoon als via internet niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:03
Tip voor de volgende keer: Altijd eerst je virusscanner installeren en updaten voor je het internet op gaat. Voorkom je een hoop ellende mee.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:10

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Je kunt je serial, zeker als 'ie legaal is, gewoon nog eens activeren. Zolang de hardware niet veranderd is zou 't gewoon moeten werken. Werkt 't niet dan kun je MS bellen ("activatielijn") en helpen zij je zonder probleem. Vaak genoeg gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 26-04-2012 12:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
Oke super, Bedankt iedereen voor de feedback!

ps. leermomentje die ik eigen al had moeten weten. Even snel software "illegaal" downloaden is zeker geen voldoening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 13:16

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Gebruik een offline update CD en download de virusscanner vooraf. Installeer je systeem offline. Heb je niet een besmette computer in je netwerk?

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
makkie ;) schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:01:
Gebruik een offline update CD en download de virusscanner vooraf. Installeer je systeem offline. Heb je niet een besmette computer in je netwerk?
Momenteel ben ik maar in het bezit van 1 computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Als je nu eerst die gedownloade software scant (heb je die nog?) dan weet je zeker of het daar vandaan kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
MaximusTG schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:04:
Als je nu eerst die gedownloade software scant (heb je die nog?) dan weet je zeker of het daar vandaan kwam?
Ik heb de bestanden van de paragon software meteen verwijderd. Is het mogelijk om de verkregen windows 7 iso van mij reseller te controleren?

Edit: Zoals in het logje te zien is. Heb ik een aantal 'backdoors' op mijn pc gehad. Ik kan er dus vanuit gaan dat alles wat ik gedaan heb sinds ik dat virus heb ergens genoteerd staat en iemand alles kan zien?!

[ Voor 22% gewijzigd door PerK op 26-04-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Perkerssens schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:06:
[...]

Ik heb de bestanden van de paragon software meteen verwijderd. Is het mogelijk om de verkregen windows 7 iso van mij reseller te controleren?
Ik wil echt niet al te zuur overkomen, maar heb je zelf al op google gekeken hoe je dit zou kunnen controleren ?
Er is echt meer dan voldoende te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
Perkouw schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:08:
[...]

Ik wil echt niet al te zuur overkomen, maar heb je zelf al op google gekeken hoe je dit zou kunnen controleren ?
Er is echt meer dan voldoende te vinden.
Is dit vertrouwd? http://www.istartedsometh...6/windows-7-iso-verifier/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Google -> how to verify windows 7 iso

Op die manier kan je er zelf achter komen hoe je dit het best kunt controleren, er is genoeg over te vinden zoals ik al eerder zei.

[ Voor 10% gewijzigd door Perkouw op 26-04-2012 13:19 ]

Pagina: 1