Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Project Euler

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views

Verwijderd

Topicstarter
Via de zoekfunctie heb ik het nog niet kunnen vinden.

Zijn hier mensen die meedoen aan project-euler? Een site waar 300+ wiskundige problemen op staan die je allemaal op kan lossen met programmeren.
Zelf heb ik er nu bijna 25 opgelost en ze beginnen nu echt pittig te worden(voor een eerste jaar ai studentje).

Groeten Mart

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zelf heb ik er vroeger ook wel eens aan gezeten. Toen heb ik tussen de tien en twintig puzzels opgelost. Het waren leuke uitdagingen, maar ik kende niemand anders die er ook aan deed en werd het daardoor vrij snel beu. Moeilijk problemen samen oplossen en erover discussiëren werkt voor mij toch beter en motiverender. :)

• MrHaas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-10 07:52
Ik ben er ook af en toe mee bezig. En ze blijven pittiger worden :).

Afbeeldingslocatie: http://projecteuler.net/profile/MrHaas.png

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
[edit]

Zullen we dit topic even opnieuw proberen?

Het is hier een discussieforum/platform; enkel je badges posten zonder verdere discussie is hier niet de bedoeling.

@dopefish: open even een nieuw topic, maar probeer 't dan even een draai te geven zodat er wat voer voor discussie is (lees: topicstarter begint ;) ) op basis van de topicstart.

Zie voor meer informatie ons Het algemeen beleid @discussie

[ Voor 83% gewijzigd door RobIII op 26-04-2012 11:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.