Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 21:32
Hallo,

Ik heb gisteren mijn moederbord en toebehoren verkocht maar de koper heeft ook per ongeluk mijn bracket (socket 1155) meegenomen. Ik heb inmiddels het volgende gevonden: http://www.corsair.com/pa...niversal-bracket-kit.html

Maar ik vind het nogal omslachtig om via deze site te bestellen en daarnaast betaal ik voor een hoop zaken die ik niet nodig heb. Zijn er alternatieven? Ik dacht zelf aan een universele bracket (het gaat alleen om het stukje dat achter het moederbord komt) die voor een schappelijkere prijs is te kopen. Of is het ook een mogelijkheid om de 4 schroeven vast te zetten met een moer en rubbere ringetje aan de achterkant?

Alvast bedankt voort de moeite.

Gr. Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-08 06:59
En je kunt niet toevallig met de koper contact opnemen om alsnog het bracket terug te krijgen? Dan wel niet opgestuurd krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
Daar heb ik aan gedacht maar ik ben niet bijzonder gerust hierover gezien zijn reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
nou een beetje tweaker zou de bracket gewoon terugsturen in een envelop . Hij heeft je mobo gekocht niet de bracket van de H100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:57

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Timx2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:23:
Daar heb ik aan gedacht maar ik ben niet bijzonder gerust hierover gezien zijn reactie...
Welke reactie? als je beetje nette koper bent zou die het heus wel terug geven wat moet die er anders mee?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
Ik heb het verkocht aan een persoon via marktplaats, geen tweaker waarschijnlijk. Maar goed, we wijken ook af van het topic. Ik ben nog steeds benieuwd naar alternatieven als die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

Timx2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:58:
Ik heb het verkocht aan een persoon via marktplaats, geen tweaker waarschijnlijk. Maar goed, we wijken ook af van het topic. Ik ben nog steeds benieuwd naar alternatieven als die er zijn.
zoek een tweaker die een h100 heeft op een am3 platform, misschien heeft hij/zij nog wel die bracket over.
zet anders een gevraagd advertentie in de V&A ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 13:56

ötzi

eclecticus

Gewoon Corsair benaderen , hebben mij eens (voor noppes) 2 setjes rubbers toegezonden toen ik ze vroeg waar dit te koop was omdat ik er 1 kwijt was...

[ Voor 4% gewijzigd door ötzi op 26-04-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
had hem je graag willen geven , helaas heb ik een h70 op mn l1155 zitten.

gewoon belletje naar de kopen en naar corsair zelf grote kans dat ze iets voor je kunnen betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
of hier even een vraag advertentie maken of even een mailtje sturen naar corsair, denk niet dat ze moeilijk gaan doen

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
Oké, bedankt voor jullie tips! Ik ga ermee aan de slag.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
Ben ik weer...

Ik heb een advertentie geplaatst en in de tussentijd geprobeerd Corsair te contacteren. Ik kan alleen een Amerikaans e-mailadres vinden op het internet. Weet iemand toevallig ook een Europese/Nederlandse of zal ik deze bracket echt vanuit Amerika moeten bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
vraag gewoon via de amerikaanse e-mail of ze toevallig nog een hebben liggen,
omdat je de jouwe bent kwijtgeraakt, dan krijg je meestal wel een nieuwe

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

heb wel een achterkant maar geen busjes die er bij horen
weet niet of je daar iets aan hebt ?

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
Bedankt voor het aanbod maar ik heb inmiddels een complete set van Corsair (t.w.v. €16,-) gratis gekregen. Top service dus! Ik kan Corsair dan ook iedereen aanraden!
Pagina: 1