Snap het niet, hoe moeten mensen reageren op m'n advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gossie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik me net aangemeld en heb net een nieuwe advertentie geplaatst. De views lopen snel op, maar als ik naar de advertentie ga zie ik eronder geen mogelijkheid voor de potentiële kopers om te reageren, terwijl ik de opties 'mail' en 'DM' heb aangevinkt.

Komt dat nou omdat (door wat voor cookie, IP of andere truc dan ook) de site 'weet' dat ik het zelf ben? Ook onder andere IP's en met andere devices zie ik niks. Ik heb 'reacties' uitgezet, omdat ik denk dat daar alleen de reactiebox wordt bedoeld. Als ik hem aanzet verschijnt er ook geen mogelijkheid om me een mail of DM te sturen.

Ik zit nog maar 22 jaar op het web, dus het kan dat ik een optie over het hoofd zie. :-)
Hoe verkoop ik nou iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Anderen kunnen gewoon mailen of DM'en naar jou ja. Dat zie jij niet, omdat je niet naar jezelf hoeft te kunnen mailen of DM'en inderdaad. Problem solved ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 26-04-2012 00:41 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gossie
Maar als ik al mijn sessies uitlog, alle cookies wis en mijn IP wijzig (door even via een VPN te surfen) - dan nog zie ik geen mogelijkheid om te reageren op mijn eigen advertentie. Ook op mijn smartphone, via 3G, waarop ik nog nooit heb ingelogd, zie ik die niet. Heel benieuwd hoe de site dat dan toch weet.

[ Voor 23% gewijzigd door Gossie op 26-04-2012 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Als je ingelogd bent, dan ziet 'ie dat jij het bent. Als je niet ingelogd bent, dan kan je niet reageren.

Dus alleen met een ander account zou je het kunnen controleren, maar dat heb ik voor je gedaan en ik zie zowel een mail- als een DM-optie :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Bekijk een andere advertentie, niet van jou, en zie hoe het werkt...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gossie
Ah, helder, als je niet bent ingelogd zie je de reactiebalk niet eens. Tsja, dat wist ik niet.

Ik ben nieuw op V&A, dus met zoveel opties wilde ik even checken of het allemaal werkt en zo. Daarom werd ik wat onrustig omdat de antwoordbalk verder wel overal verscheen. En na uitloggen verschijnt 'ie dus helemaal niet, dus kun je nooit zelf kijken hoe een ander je advertentie ziet. Weer wat geleerd - op dit punt verschilt V&A met Marktplaats en andere sites.

Overigens (niet om mezelf vrij te pleiten) vind ik de UI hier niet helemaal consequent, ik zie bijvoorbeeld wel de link naar de advertentiemanager als ik niet ben ingelogd. Als ik klik word me gevraagd om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 22:12

painkill

Pain(k)(ill)

De nieuwe versie van tweakers volgt redelijk snel, dus ik ga er van uit dat het helemaal netjes wordt dan :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
^^ :Y :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een vreemde vraag, maar waar kun je het aantal views van een advertentie zien? Ik kan ze nergens vinden namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QbmdEvXGmgOzUli2EG29YJLU/full.png

[ Voor 112% gewijzigd door RobIII op 01-05-2012 18:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, hoe heb ik hier al die maanden gewoon overheen kunnen kijken. :X

*wegkruipt in hoekje en zich niet meer laat zien*
Pagina: 1