Enkele dagen geleden was deze te bestellen zo rond de 320-330 euro, gisteren nog beschik-/bestelbaar tegen de woekerprijs van een 390-tal euro's. Vandaag niet meer in de Pricewatch???
Lijkt me zo een beetje een vraag-aanbod-uitzuigactie in de zin van; laten we er maar een beperkt aantal van uitbrengen aan een lekker hoge prijs (ze worden toch als zoete broodjes verkocht), of zijn de yields gewoon nog veel te laag?
3570K lijkt me anders iets meer verkocht te worden zonder dat deze ook maar iets varieert in prijs.
Intel-strategie?
Vond het beetje eigenaardig dat een nieuw uitgebrachte cpu na al na +/- een week uit de Pricewatch wordt gehaald, vandaar deze topic...
Wie meer weet, enig idee heeft, laat maar weten, ben wel even curieus.
Ik denk wel dat meerdere tweakers/upgraders met dezelfde vraag zitten..
Lijkt me zo een beetje een vraag-aanbod-uitzuigactie in de zin van; laten we er maar een beperkt aantal van uitbrengen aan een lekker hoge prijs (ze worden toch als zoete broodjes verkocht), of zijn de yields gewoon nog veel te laag?
3570K lijkt me anders iets meer verkocht te worden zonder dat deze ook maar iets varieert in prijs.
Intel-strategie?
Vond het beetje eigenaardig dat een nieuw uitgebrachte cpu na al na +/- een week uit de Pricewatch wordt gehaald, vandaar deze topic...
Wie meer weet, enig idee heeft, laat maar weten, ben wel even curieus.
Ik denk wel dat meerdere tweakers/upgraders met dezelfde vraag zitten..