Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fujitsi-Siemens Amilo Pi 3540 wit scherm

Pagina: 1
Acties:

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Topicstarter
Ik ben nu sinds twee dagen bezig om een Fujitsu-Siemens Pi 3540 met een kapot scherm weer helemaal werkend te krijgen. Origineel was het scherm gebroken doordat de eigenaar de laptop had gesloten met een pen erin en er dus een barst in het scherm zat. Je zag echter aan de bovenkant dat het nog wel gewoon werkte.

Ik heb toen een nieuw scherm besteld en er gisteravond ingezet. De laptop deed het toen weer goed. Echter toen ze een VGA-kabel in de laptop stak om op twee schermen te kunnen werken werd het scherm van de laptop helemaal wit, het externe scherm werkte wel. Ik heb de laptop toen weer opengemaakt om te kijken of er misschien een kabel los zat. Dat bleek niet het geval te zijn. Het oude, gebroken scherm weer even aansluiten leverde hetzelfde resultaat op: het gedeelte van het scherm dat nog werkt werd volkomen wit.

Na het sluiten van de laptop werkt het scherm van de laptop nog steeds niet (wordt helemaal wit) en werkt ook het externe scherm niet meer (geeft: no signal input).

Nu ben ik zelf bang dat de graka kapot is. Ik heb na enig zoeken ook gevonden dat het misschien de inverter kan zijn, hoewel me dat stug lijkt, aangezien je dan volgens mij helemaal niets meer zou zien.

Kan iemand mij een idee geven wat er stuk zou zijn en wat hieraan te doen is?

Ik ontken het bestaan van IE.

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Topicstarter
Ik zit nog steeds met dit probleem. Is er iemand die mij een idee kan geven hoe ik erachter kan komen wat er precies stuk is gegaan en wat daar aan te doen is?

Ik ontken het bestaan van IE.