Beste Tweakers,
Ik ben van plan om binnen een paar weken een compleet nieuw systeem aan te schaffen, het systeem is met name bedoeld om te kunnen gamen. Ik heb, naar mijn mening, een mooi systeem kunnen samenstellen tegen een redelijke prijs. Ik heb echter nog geen keuze kunnen maken over de behuizing en hier zou ik graag jullie mening over hebben.
M'n ouders zijn gescheiden dus ik wil graag een kast hebben die niet al te moeilijk te verplaatsen is. De computer zal om de week in de auto van het ene naar het andere adres worden verplaatst. Ik hecht veel waarde aan de kwaliteit en het uiterlijk van de kast, dus ik ben bereid om hier 150 euro voor te betalen, minder is natuurlijk altijd mooi. Ik geef zelf de voorkeur aan een kast met een strak uiterlijk, maar dit is niet noodzakelijk!
Dit is het systeem wat erin moet passen:
Het zou fijn zijn als iemand me advies over de behuizing kan geven.
Bij voorbaat dank!
Ik ben van plan om binnen een paar weken een compleet nieuw systeem aan te schaffen, het systeem is met name bedoeld om te kunnen gamen. Ik heb, naar mijn mening, een mooi systeem kunnen samenstellen tegen een redelijke prijs. Ik heb echter nog geen keuze kunnen maken over de behuizing en hier zou ik graag jullie mening over hebben.
M'n ouders zijn gescheiden dus ik wil graag een kast hebben die niet al te moeilijk te verplaatsen is. De computer zal om de week in de auto van het ene naar het andere adres worden verplaatst. Ik hecht veel waarde aan de kwaliteit en het uiterlijk van de kast, dus ik ben bereid om hier 150 euro voor te betalen, minder is natuurlijk altijd mooi. Ik geef zelf de voorkeur aan een kast met een strak uiterlijk, maar dit is niet noodzakelijk!
Dit is het systeem wat erin moet passen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Seagate Barracuda ST2000DM001, 2TB | € 101,- | € 101,- |
1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 16,- | € 16,- |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 31,55 | € 31,55 |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 219,50 | € 219,50 |
1 | Sapphire HD 7970 3GB GDDR5 | € 395,- | € 395,- |
1 | OCZ ModXStream Pro 700W | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 43,90 | € 43,90 |
1 | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | € 112,90 | € 112,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 989,75 |
Het zou fijn zijn als iemand me advies over de behuizing kan geven.
Bij voorbaat dank!