Toon posts:

"Wijziging User Review - [okeokeoke] [remisc]".

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de opzet tekst:

Geen idee waarom dit zo omslachtig moet, maar vooruit. Hier een poging.

Beoordeling door OkeOkeOke, dinsdag 20 maart 2012

Voldoet aan beschrijving:
Score: 1
Communicatie:
Aflevering:

Een enorme eikel dit mannetje. Maakt afspraken om ze vervolgens niet na te komen.
Absoluut geen zaken mee doen. U bent gewaarschuwd!!!!!!!!!
Advertentie: MacBook Air / 13" MacBook Pro - AppleCare Protection Plan

Ietwat nerveus gemail, en helaas banken werken niet op zaterdagavond, dus maandag geld op je rekening is wel erg snel.
Kwam direct een fijne mail met: Eikel :(
Ik was door omstandigheden even niet in staat om te reageren, dacht dat het opgelost was, geld overgemaakt, maar las de reactie; direct geld gestorneerd. :)
En dan zo'n review...
is bijgelegd. dus weg er mee.

graag je reactie.

Verzonden op woensdag 18 april 2012 12:09
OkeOkeOke

myReact
gallery
Direct Message

Hoi,

Van nerveus gemail is geen sprake. Als Zaterdag geld overgemaakt wordt staat het maandag op de rekening. Een overboeking storneren is ONMOGELIJK bij alle banken in NL. Dit kan alleen bij een automatische incasso, dus dat je het geld overgemaakt hebt is een fabeltje. Ik blijf bij het feit dat je alle afspraken die we hebben gemaakt niet bent nagekomen. Bovendien ben ik door jou hogere biedingen misgelopen, ik ben namelijk zo eerlijk om me aan mijn woord te houden.
Maar goed, ik wil de bewoordingen best aanpassen, maar het feit dat je je afspraken niet nagekomen bent, blijft voor mij staan.

Mvg Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom een 2e topic? Hier verder dus.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.