Hi internet werkt niet, enkel twitter en whapp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Hi had vorige week ook al twee storingen, dit zou nu opgelost moeten zijn. Maar ik heb nu weer problemen, en als ik het Hi forum mag geloven zijn er een paar mensen die hetzelfde hebben. Ik maak gebruik van Hi Prepay.

Kleine opsomming:
  • Twitter en Whatsapp werkt wel (net als de storing op 16-4)
  • Webbrowser geeft aan te laden, maar stopt naar enkele seconden en geeft een witte lege pagina (android)
  • Apps geven een connection error
Ben ik de enige die hier last van heeft? Of weet iemand hoe dit op te lossen is?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:36
Vanaf 10.00 uur hier in Apeldoorn geen internet met HI iphone abbo.Whatsapp en twitter werken wel maar geen safari en andere apps.

upd: vanaf 11.30 weer back online

[ Voor 12% gewijzigd door edebee op 26-04-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik heb in Apeldoorn de hele ochtend nergens last van gehad.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik heb inmiddels al sinds dinsdag geen browsing, enkel whatsapp en twitter... blijbaar ben ik de enige Tweaker. Op het Hi forum zijn er wel meer mensen met problemen.

https://forum.www.hi.nl/n...172/index4.html#post31943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

test je simkaart in een andere (smart)phone, weet je of het aan je internal settings/phone ligt, of aan je provider...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik heb de SIM in meerdere toestellen geprobeerd en heb in de Hi winkel een andere SIM (met ander nummer) gekregen om te testen. Met een andere SIM kaart (ook van Hi dus) werkt het allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vermoed een storing bij de provider, waarschijnlijk onderhoud oid, als het dataverbruik niet kan worden opgevraagd of worden verwerkt heb je alleen toegang via apps die onbeperkt en gecapt zijn op snelheid.
Pagina: 1