LG 26LE3300 + m3n-HT Deluxe/Hdmi Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01-2025
Hoi,
Ik heb dus een pctje samengesteld van wat onderdelen en een nieuw moederbord erbij
Dat betreft de: M3n-Ht Deluxe/HDMI

Nou komt het probleem:
Als ik hem aansluit op mijn LG 26LE3300 laat hij het bios screen zien, & vervolgens ook Windows starten...
Daarna knalt de lg op Geen signaal. Als ik de pc aansluit via VGA op de tv, doet hij het wel gewoon....
Als ik hem dan aansluit op mijn broertjes tv/beeldscherm combinatie, doet hij het wel gewoon via de hdmi!!!
Ik heb op mijn tv ook een andere pc draaien en die doet het ook gewoon via hdmi...

Overige specs:
2 GB ddr2 667Mhz
300 GB 7200RPM
Windows 7 Ultimate x86

TV:
pricewatch: LG 26LE3300

Weten jullie misschien wat het probleem kan zijn?

Met vriendelijke groeten,

[ Voor 7% gewijzigd door Drowzz op 25-04-2012 19:37 ]

Verwijderd

Wellicht detecteert hij de resolutie verkeerd?
Troubleshooten in dit geval zou je bijv. ff met teamviewer / vnc kunnen doen zodat je ook echt de displayinstellingen in windows kunt aanpassen die van toepassing zijn op je tv (gaat je met remote desktop niet lukken).

edit: je zou ook even kunnen kijken of er een hdmi poort op je tv beschikbaar is waar PC of DVI bij staat, zo ja: die gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 19:40 ]

• Drowzz
dus via de vga kabel teamviewer instellen met een autologin etc, en dan even via teamviewer vanaf andere PC joinen?

EDIT: Heb hem ook al in de poort gehad van mijn huidige PC :p daar deed ie het ook niet in...

[ Voor 29% gewijzigd door Drowzz op 25-04-2012 19:42 ]

Verwijderd

Precies, via vga aansluiten en op teamviewer.com 'meedoen aan een sessie' downloaden en de nummertjes noteren.. andere pc pakken en verbinding maken.

• Drowzz
:p ik weet wel hoe teamviewer werkt!
bedankt voor de tip, zometeen even proberen, you will hear from me :D

Verwijderd

Je weet het maar nooit tegenwoordig op tweakers, maar succes ermee ;) (heb hetzelfde moeten doen met een overscan probleempje, knap lastig als je bijna 3/4 van je desktop niet ziet)

• Drowzz
yo, geprobeerd met teamviewer.... resolutie goed gezet op 1360x768 en werkt nog steeds niet....
Ook heb ik 1280x768 geprobeerd, werkt ook niet...
Drivers zijn btw gewoon geinstalleerd...
Iemand nog tips?:$
Mvg,

• Drowzz
Nou,

hij doet het nog steeds niet...
vandaag de nieuwste ubuntu 12.04 geprobeerd,, even zien wat dat precies inhield..
en waarampel! daar deed de hdmi het wel op dit scherm!
heeft iemand nog tips?
wil hem graag op windows werkend :$

mvg,
Pagina: 1