Nadat een kennis van me ca. 30Gb aan foto's kwijt was op z'n laptop heb ik deze terug gehaald en Windows er opnieuw opgezet. Hij komt van Vista x86 nu heeft hij 7 x86 gekocht, de installatie verliep goed. De updates geïnstalleerd en Office incl. updates. Dit allemaal via WLAN. Nadat de laatste update geïnstalleerd zijn krijgt hij ineens geen WLAN verbinding meer. Hij vindt wel de netwerken, maar kan er niet mee verbinden. Het is een WPA2-AES beveiligde verbinding.
Acer heeft geen WLAN drivers voor 7 x86 en de drivers van Intel installeert hij niet. Je krijgt wel een logo inbeeld, maar die verdwijnt na een paar seconden weer.
Als administrator uitvoeren helpt niet, de vista drivers in compatibiliteitsmodus doen het niet.
Het gaat trouwens om een Intel WiFi Link 5100 AGN.
Zojuist heb ik één keer gehad dat hij wel verbonden was, maar geen internetverbinding had.
Edit: Ook heb ik systeem herstel gedaan tot vlak na de nieuwe installatie (voor de updates), maar ook dat hielp niet terwijl hij het eerst wel deed.
Acer heeft geen WLAN drivers voor 7 x86 en de drivers van Intel installeert hij niet. Je krijgt wel een logo inbeeld, maar die verdwijnt na een paar seconden weer.
Als administrator uitvoeren helpt niet, de vista drivers in compatibiliteitsmodus doen het niet.
Het gaat trouwens om een Intel WiFi Link 5100 AGN.
Zojuist heb ik één keer gehad dat hij wel verbonden was, maar geen internetverbinding had.
Edit: Ook heb ik systeem herstel gedaan tot vlak na de nieuwe installatie (voor de updates), maar ook dat hielp niet terwijl hij het eerst wel deed.
[ Voor 7% gewijzigd door Gait op 25-04-2012 19:22 ]