Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een tablet van Samsung.
Nu vroeg ik mij af welke ik het beste voor haar kan halen.
Het budget is 300 a 450 euro.

Ze is er van plan:
De basis tablet dingen mee te doen.
Boeken mee te lezen.
Buiten ermee te zitten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ben namelijk een complete tablet leek.

Groetjes

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Samsung tablets 300-450 euro
Volgens mij is de Galaxy Tab 10.1 het best om aan je wensen te voldoen. Ook een groot scherm om boeken te lezen. Als je niet per sé Samsung wilt is de Transformer Prime de beste door Nvidia Tegra 3. Sorry prijs over het hoofd gezien. |:( Als je niet per sé Samsung wilt dus ???

[ Voor 38% gewijzigd door electrom op 02-05-2012 19:18 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Verwijderd

Houd er wel rekening mee dat een tablet niet ideaal is om boeken te lezen en je moeder waarschijnlijk nog een E-reader zal (moeten) gaan kopen.

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:30:
Houd er wel rekening mee dat een tablet niet ideaal is om boeken te lezen en je moeder waarschijnlijk nog een E-reader zal (moeten) gaan kopen.
Zoveel verschil is er toch niet. Er zijn zovele apps om boeken te downloaden op je tablet en op de Ipad kan je zelfs boeken in de Itunes Store downloaden. Tablets hebben ook een groot scherm (dat kan je kiezen) en een goede kijkhoek.

[ Voor 8% gewijzigd door electrom op 02-05-2012 19:20 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Verwijderd

electrom schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:19:
[...]

Zoveel verschil is er toch niet. Er zijn zovele apps om boeken te downloaden op je tablet en op de Ipad kan je zelfs boeken in de Itunes Store downloaden. Tablets hebben ook een groot scherm (dat kan je kiezen) en een goede kijkhoek.
Het verschil tussen een e-ink scherm en het scherm van een samsung tab is wel heel groot

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-11 14:20
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:23:
[...]

Het verschil tussen een e-ink scherm en het scherm van een samsung tab is wel heel groot
Als je hoofddoel is boeken lezen dan is een e-reader met e-ink scherm aanzienlijk beter als een tablet, zeker als je het dan ook nog buiten in de zon wil kunnen gebruiken. Een e-ink scherm heeft namelijk geen enkel probleem om gelezen te worden in de zon, terwijl je bij een tablet toch problemen met spiegeling gaat krijgen.

• fspaan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 12:14
Voor een vertraagde moederdag kado zit ik het met hetzelfde. Echter, via Pricewatch, vind ik 2 Samsung Tab 10.1" 16GB waar ik niet helemaal snap waar het verschil nou in zit.

Ik was helemaal overtuigd dat er al een Tab 2 was. Maar waar heeft Samsung nu eigenlijk de voornaamste verbeteringen in gebracht? Is het enkel de vernieuwde Android software of is het meer? De specs lijst zijn duidelijk, maar is de Tab 2 een echte opvolger of gewoon een andere naam van hetzelfde product? :?

- Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB
- Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB Zwart

Alvast bedankt voor het advies!

[Update]
Waarschijnlijk antwoord al gevonden, dank

[ Voor 7% gewijzigd door fspaan op 15-05-2012 15:58 ]

Pagina: 1