Hallo,
Ik heb recentelijk een HDD ingebouwd in een laptop (toshiba satellite l350d) maar deze is na een tijdje BSOD gaan geven tijdens het opstarten.
Als OS stond er W7 Pro op.
Hij laadt wel nog het opstartlogo van Windows 7 maar daarna is het BSOD tijd.
Ik heb een aantal dingen al geprobeerd.
- Checkdisk op een andere computer uitgevoerd met de HDD erin.
- laatste bekende juiste configuratie (nog steeds BSOD)
- HDD mode in de Bios van compatibility naar ACHI en terug gedaan. (nog steeds BSOD)
- windows 7 proberen opnieuw te installeren (BSOD)
- windows XP proberen te installeren (BSOD)
- De HDD in een andere pc gedaan en daar geformateerd en de partities weggegooid.
- Veilige modus (BSOD)
BSOD error = C0000021a bij windows 7 en bij windows xp 0x0000007B.
Voordat ik bovenstaande BSOD meldingen kreeg was er een BSOD met de melding dat het medium schrijfbeveiligd is.
Daarnaast is het zo dat wanneer ik de schijf in mijn andere pc aansluit ik geen problemen ondervind.
Zie ik iets over het hoofd of is de HDD rijp voor een RMA?
Ik heb recentelijk een HDD ingebouwd in een laptop (toshiba satellite l350d) maar deze is na een tijdje BSOD gaan geven tijdens het opstarten.
Als OS stond er W7 Pro op.
Hij laadt wel nog het opstartlogo van Windows 7 maar daarna is het BSOD tijd.
Ik heb een aantal dingen al geprobeerd.
- Checkdisk op een andere computer uitgevoerd met de HDD erin.
- laatste bekende juiste configuratie (nog steeds BSOD)
- HDD mode in de Bios van compatibility naar ACHI en terug gedaan. (nog steeds BSOD)
- windows 7 proberen opnieuw te installeren (BSOD)
- windows XP proberen te installeren (BSOD)
- De HDD in een andere pc gedaan en daar geformateerd en de partities weggegooid.
- Veilige modus (BSOD)
BSOD error = C0000021a bij windows 7 en bij windows xp 0x0000007B.
Voordat ik bovenstaande BSOD meldingen kreeg was er een BSOD met de melding dat het medium schrijfbeveiligd is.
Daarnaast is het zo dat wanneer ik de schijf in mijn andere pc aansluit ik geen problemen ondervind.
Zie ik iets over het hoofd of is de HDD rijp voor een RMA?