Toon posts:

Zakelijk telefoonnummers ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maargoed.

Ik heb een vraag.

Wij hebben zakelijk via KPN een set van 50 nummers afgenomen, dus onze telefoonnummers eindigen op 00-49.
Allemaal prachtig, iedereen een eigen nummer.

vanaf dag 1 ontvangen wij zeker 10 telefoontjes per dag, de meeste op het hoofdnummer, soms ook op een van de andere 48. deze ~10 telefoontjes zijn niet voor ons bedoeld, maar voor de vorige eigenaar van dit nummer, wat dus blijkbaar een grote zorg instantie was.
Gezien het grotendeels ouderen zijn vinden we het niet erg sociaal om ze 'weg te sturen' dus we staan ze vriendelijk te woord een geven het nieuwe nummer.

Het blijkt dus dat ons nummer nog overal op flyers staat. Dus dit zal ons nog erg lang achtervolgen.

mijn vraag is dus eigenlijk, is hier niet een soort van regel over ofzo ? dat zulk soort groot gebruikte nummers niet direct doorverkocht worden. Nu hebben wij er als bedrijf last van.

Ik hoor graag of jullie weten of KPN direct nummers mag doorgeven, kunnen we KPN hierop aanspreken ?

Thanks

Verwijderd

Bel KPN eens op? Meld dat je hier niet blij mee bent, kijken of ze jou een oplossing bieden.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Houd daarbij zelf de mogelijke oplossingen in het achterhoofd:
• andere nummers (jij maakt kosten, boodschap aan provider: graag oplossing daarvoor, ik denk zelf aan x%)
• andere provider (jij maakt kosten, provider verlies klant)
• "we vinden het heel vervelend, zet de voicemail maar aan en zeg geen zorg te bieden" (wijs naar twee en wees bereid het te doen)

Of er een formele regel is weet ik niet, zegt je contract/AV er niets over?

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 25-04-2012 17:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Gebruik een ander nummer als hoofdnummer dan dat nummer waar die telefoontjes op binnenkomen, en zet op dat nummer een bandje 'bla bla dit is niet ZorgBedrijf X, bel daarvoor naar 0906-etc'.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Dat laatste zijn we nu ook van plan, maar het hoofdnummer staat al op alle businesscards enzo, dus wel vervelend voor onze klanten..

ik zal mijn KPN contactpersoon eens bellen, verwacht niet dat ze wat kunnen doen maar je weet nooit..

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan je niet een bandje laten horen aan het begin met:
Belt u voor "Verpleeghuis Yaddah Yaddah" bel dan: 012-3456789, zo niet, blijf dan aan de lijn, waarna jij de telefoon laat doorverbinden naar je vaste nummer.

Ik zou wel er voor zorgen dat op termijn je nummer op je business-card aangepast wordt naar wat anders.

[ Voor 36% gewijzigd door AW_Bos op 26-04-2012 23:57 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1