Iemand die de planning van @home weet in Limburg??

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Ik ben dus een wanhopige modemgebruiker en snak naar Kabel van @home!! :)

Vooral hier in Limburg schijnt het erg snel te zijn.. 10 km verderop in Venlo haal je met gemak 300 kb/s maar nu ff to tha point! :)

Weet iemand de planning voor de aansluiting van @home in Limburg... Want bij de @home helpdesk voeren ze alleen maar een postcode check uit die ik zelf ook wel kan uitvoeren en waar toch niks fatsoenlijks uitkomt :(

Ik zou graag willen weten wanneer Arcen (postcode 5944ES) wordt aangesloten??

Iemand die dit weet??

Tnx :)

Een wanhopige Kpn-betaler :(

Verwijderd

Ik woon in Grubbenvorst. Hier duurt het ook eeuwen. maar ik heb me aangemeld voor mxstream en dat krijg ik als het goed is binnen vier weken :)

Verwijderd

Ik woon in Heerlen. Ik heb nu bijna een jaar @home. Ik heb vorig jaar gebeld of het beschikbaar was en binnen 1 week lag ik al 24/7 te klikken op het i-net. Maarja heb je natuurlijk weinig aan als het zo llang bij je duurt. Anders moet je maar voor MxStream gaan. Want alles is beter dan een "gewone" i-net verbinding. Of MxStream al bij jou beschikbaar is weet ik niet. Zou je even moeten bellen met KPN ofzo...

• Shadowzon
Hmmmja Mxstream is ook hier nog niet beschikbaar (in Arcen dus) Wel in Venlo en in Grubbenvorst maar verder nog nergens hier in de buurt :(

Nog een @home mederwerker op dit forum die de planning weet??? :)

Verwijderd

Ja, hier nog zo iemand. Ik zit hier in Spaubeek, en buurgemeente Geleen (2 km verderop) is ook al een tijdje aangesloten maar hier alleen maar wachten :( Wanneer o wanneer ook hiero @home. De postcodecheck geeft al tijden aan dat het nog niet bekent is wanneer kabelinternet beschikbaar komt...Dus maar doorprusten met 56k + tarief per minuut |:(

En wat ADSL betreft: dat zal waarschijnlijk nog langer op zich laten wachten (als het al bewchikbaar komt).

Verwijderd

Een vriend van me woont in Landgraaf op het industreiterrein. Hij heeft ook nog geen Kabel. Nu zul je wel denken wat boeit dat nou. Nou... Essent@Home's vestiging ligt achterom bij hem en nog geen internet. Zucht... Hij heeft ook al de postcodecheck uitgevoerd en in november(!) werd hem gezegd dat het beschikbaar werd, maar aan de foon zeggen ze dat het word uitgesteld naar de volgende maand. Tis nu al bijna April.... :r

Verwijderd

/me blij dat hij in de randstad woont! >:)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

ken

ik woon in venlo en heb pas vanaf 19-03-01 @home gekregen

ik had ook al eeuwen moeten wachten

overal in venlo was die beschrikbaar alleen bij onze buurt niet :(

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Shadowzon
Maar er is nog steeds niemand die weet wanneer Arcen/Velden op de planning staat om aangesloten te worden??

De Glasvezelkabels zijn hier al 2,5 jaar geleden gezegd... Er is wel hier Mr Zap mogelijk maar je nog geen @home :(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Het is natuurlijk heel vervelend dat je geen snelle verbinding kan krijgen, maar het is vrij irritant als je hierover direct een nutteloze topic opent. Vriendelijk verzoek dit dan ook _niet_ te doen. GOT bezoekers kunnen ook niet ruiken wanneer gratis T3 verbindingen in achterlijke gaten beschikbaar gesteld worden
uit de FAQ, die niemand leest

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.