Leisure Suit Larry returns oldskool style!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Het is momenteel nog een Kickstarter project: http://www.kickstarter.co...ure-suit-larry-come-again

Maar met nog maar zo'n 4.600 dollar te gaan in 7 dagen ziet het er volgens mij wel positief uit. Eind vorig jaar leek de game al aangekondigd, zo ook hier op de Tweakers Frontpage, maar uiteindeijk kon men geen financiering krijgen.
This must be the #1 question asked all over the internet today! We announced in October that we secured the development and publishing rights to the original Leisure Suit Larry franchise (series) of games. We showed a 1-room "proof of concept" that helped us secure the rights, so we showed those images in our press release at the time. We originally planned on getting VC (venture capital) funding so we can re-make the entire franchise from scratch for all the new platforms with the best graphics style, voice overs, orchestrated sound, etc. The response we received shocked us. This is what they literally told us "we like your company but we want nothing to do with Leisure Suit Larry since it will tarnish our good name". So it took us a few months to re-think our strategy and when we went to DICE to do the interview with Spike TV, we saw what amazing success our friends at Double Fine had and Tim convinced us to do the same

Bron: kickstarter FAQ
Het gaat om nieuwe remake van de eerste Leisure Suit Larry game, er was ooit al een VGA remake van deze game, maar het plan is om ook een remake te maken van de vervolg games, wanneer daar genoeg vraag naar is. Ook zou men het liefst ooit een nieuwe adventure versie van Leisure Suit Larry maken, maar of dat ooit nog gaat lukken (ook gezien afspraken mbt de rechten e.d.) is nog niet duidelijk.
Larry!! We thought about making LSL 4 (the missing floppies) or 8, or even 69!! The problem is, when we licensed the title from Codemasters back in October (you guys probably saw our big press release), we only licensed the re-makes. So we're doing that to fulfill our obligation. What we REALLY want to do is to make Leisure Suit Larry 8. To do that, though, it costs a hell of a lot more money than $500,000.

Bron: kickstarter FAQ (daar meer info hierover)
In ieder geval goed nieuws dit, ik vond het altijd al een blamage dat men na Leisure Suit Larry 7 van het oude adventure-pad was afgeslagen.

Deel 1 is voor mij een game die ik al als 7-jarig jochie speelde, maar waar ik heleboel dingen (zoals de prostituee boven de bar, het doodgaan na onveilige seks) nog totaal niet begreep. Zo nu en dan speel ik de vga-versie weer eens uit. Ik kan niet wachten op de nieuwe versie :D

Al kijk ik nog meer uit naar een remake van deel 2. Dit was een deel in James Bond-style :D

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagemedium/1318319941.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1318323025.png
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1318319942.jpeg

[ Voor 87% gewijzigd door KreKkeR241 op 25-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Topic loopt niet echt storm, maar in ieder geval goed nieuws:

nieuws: Larry-ontwikkelaar haalt 500.000 dollar op voor nieuwe versie

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
Gaaaf !!!

Ik heb ze allemaal dood gespeeld, en zelfs nu echt 15 jaar later als ik er 1 opstart weet ik nog de dingen te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

IK vind het eigenlijk maar jammer :(

IK vind larry een geweldige game, maar die is ondertussen wel tig jaar oud.
Dus ik heb zowel het origineel als de vga remake al eens gespeeld.
Dus dan mag het nog zo mooi zijn, het voegt weinig meer toe.

Liever dat ze een nieuw verhaal hadden geschreven, en dat in de geupdate larry stijl hadden gemaakt.
Relatief gezien niet zo veel (Duur) werk meer, en dat had imho iets veel interessanter opgeleverd.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

*O* *O* *O* *O* ken sent me *O* *O* *O* *O*

[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 26-04-2012 13:51 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:31

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik weet nog wel die eerst larry in 1987.. Daar zou een virus in zetten op het moment dat je het spel had gecopieerd.... Ik heb het wel uitgespeeld..... Vervolgens vond ik Larry 5 toch het leukst...

"" COFFEE ""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik vond love for sail ook erg leuk, zeker omdat Larry toen voor het eerst kon spreken. Ben benieuwd wie nu de voice actor gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:31

Stronkie

Where wind is Trouble

Bij LSL 6 de cd versie was al een "talkie" hoor.. Maar goed.. Idd lsl 7 was ook wel lachen.. Vooral met die "sniff o' Magic" Een leuke kraskaart die je moest gebruiken.. Of Find the Dildo.. Of al die persiflages van bekende filmsterren... En allemaal Die "net Niet" Momenten..

Na Lsl 7 heb ik nog wel een poging gedaan de serie te blijven spelen.. Maarja.. Ik ben geen fan van het 3d maken van adventure games.. Zelfde probleem gold to Monkey Island , Gabriel Knight "3d" ging...

Nee Point to Click is the way to go.. Vooral lucas arts heeft zich lang weten te behouden in de adventure serie's.

Wat mij wel opvalt.. Der zijn zat adventures nog te koop.. Maar dan moet je bij de Duitse MM zijn.. Probleem is echter.. jaja.. ze zijn in het duits .. grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
heuveltje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:17:
Liever dat ze een nieuw verhaal hadden geschreven, en dat in de geupdate larry stijl hadden gemaakt.
Relatief gezien niet zo veel (Duur) werk meer, en dat had imho iets veel interessanter opgeleverd.
Wat ze zelf daarover zeggen (ook deels in OP vermeldt ;)) is het volgende:
We would LOVE to make a new version of Leisure Suit Larry!! We thought about making LSL 4 (the missing floppies) or 8, or even 69!! The problem is, when we licensed the title from Codemasters back in October (you guys probably saw our big press release), we only licensed the re-makes. So we're doing that to fulfill our obligation. What we REALLY want to do is to make Leisure Suit Larry 8. To do that, though, it costs a hell of a lot more money than $500,000. To put it in perspective, LSL 7 cost about $2mm back in 1996 which is about $3mm today. The reason why we're re-making the original 7 versions is so we can bring them up to date, up to speed, and make enough money to build Leisure Suit Larry 8 (maybe even 4 but Al is a bit reluctant on #4). We really want to hit #8 out of the ball park so being 100% honest here, that means we have to save up enough money from the sales of 1-7 to make #8 which we see costing roughly $5 - $8 million dollars.
:'(

Maar goed, zelfs van een remake word ik al blij. Maar wat ik al zei... ik hoop echt echt echt dat er ook een remake van deel 2 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:20
Zelf van de remake word ik blij. Ik hoop op goeie graphics, goeie muziek en echte old school larry humor. The little perv :D geniaal :D

Ik heb zelf een leuk bedrag gebacked, dus ik hoop daar wel wat leuks voor terug te krijgen natuurlijk. En hopen dat ze andere delen ook nog gaan remaken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Hopelijk in de stijl van deel 7.

En misschien dat ze hierna nou eens eindelijk deel 4 gaan maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

En we zijn funded:: $655,182 http://www.kickstarter.co...ure-suit-larry-come-again

Met PayPal erbij nog hoger. Maar het belangrijkste is de 650k mijlsteen. Met dit bedrag zal de remake van Larry 1 ook een nieuw meisje met haar eigen verhaallijn erbij krijgen. Op die manier wordt de korte game die Larry 1 toch wel is wat meer body.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion2k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:27
Ik heb ook een donatie gedaan. Iets wat ik Al Lowe wel redelijk verschuldigd ben. Als kind kopieerde ik alles maar raak. Ik herken me in het verhaal van KreKkeR241. Ik was ook ongeveer 7 toen ik het speelde samen met een vriendje.

Wij konden echt dagen vast zitten in de game, omdat we niet wisten hoe we "four" moesten spellen om met de lift op de 4e etage te komen.

Tevens kwam ik niet helemaal uit de tekst die nodig was om met de hamer de pillen te pakken. Toen maar bij de bibliotheek een hint book geleend. Ideaal!

Ik ben blij dat ze terugkomen (al is het een remake). Een part 4 zou echter niet snel verwachten. Al Lowe zal dan zijn weddenschap verliezen dat er nooit een 4e Larry zou komen.

Ik verheug me het meeste in een talkie versie van Larry 1 plus de nieuwe scene en vrouw en uiteraard de orchestrale soundtrack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Topicstarter
Scorpion2k schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:32:

Tevens kwam ik niet helemaal uit de tekst die nodig was om met de hamer de pillen te pakken. Toen maar bij de bibliotheek een hint book geleend. Ideaal!
Haha de tijd ver voor het Internet met bijbehorende informatie gemeengoed was, waar we hints nog haalden uit hintbooks of via-via :D

Ik heb hier ergens volgens mij nog een dik hintbook liggen van Police quest 1 t/m 4, zelfs inclusief achtergrondverhaal enzo dacht ik... toch maar even zoeken binnenkort...

En door het typen van deze tekst komen de nostalgische gevoelens nog verder naar boven en krijg ik weer zin eindelijk mijn Gabriel Knight verhaalboek eens uit te lezen :D

Maar ik ga nu iets teveel offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion2k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:27
Ik moest ook wel lachen om de opmerking van Al Lowe in het filmpje van Kickstarter. Hij gaf aan dat er meer hint boeken verkocht waren van Larry 1 dan software versies.

Ik verheug me het meeste op de remake van Larry 6. Ik denk dat die (of misschien larry 7) mijn favoriet is. Ach ja, altijd een grote fan geweest van de old school Sierra games. Ik heb ook nog een dik boek van Police Quest liggen met het hele verhaal.

Onlangs heb ik voor het eerst aandachtig de folders gelezen die altijd bij Larry zaten om kopieren tegen te gaan. Nu pas realiseer ik me de inhoud van de grappen van Al Lowe ;). Ben benieuwd.

Ik heb trouwens gedoneerd voor de game en de muziek. Niet alleen de game vind ik leuk, ook luister ik regelmatig naar de soundtrack van oa. Larry 7 en enkele remixes. Hopelijk wordt het een beetje levendige soundtrack bij de Larry 1 remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:57
Dit is één van de drie Kickstarter projecten die ik steun (al komt er nog een nummer 4 bij, maar dat terzijde). De reden is dat ik Larry 1, vroeger ontzettend vaak speelde bij een vriend, maar we wisten gewoon niet zo goed wat we moesten doen (al wist de vriend wel een aantal dingen om verder te komen dan de bar waar je begint). Toch vond ik de game geweldig omdat je het idee had door een echte stad te lopen (met flinke beperkingen) en je kon met andere mensen praten (niet dat we er echt iets van begrepen). Ik heb de game echt jaren later herspeeld om het een keer te kunnen uitspelen en het "verhaal" echt beter te snappen.

Ook ik heb gedoneerd voor de game + muziek, omdat het intro deuntje van Larry me altijd is bijgebleven. Oh ja en de achtervolging van de opblaaspop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
En de alpha keys zijn inmiddels verzonden, dus Larry is back!
Megamind schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:36:
Heeft iemand een Alpha key ? Ik ben maar een sloeber backer en krijg dus geen Alpha's en Beta's :P
Ik heb een alpha key gekregen maar de tier die ik heb gebacked had daar volgens mij geen recht op. Dus of íedereen krijgt er eentje, of ze hebben bij mij een foutje gemaakt. Of ik heb er een gekregen omdat ik per ongeluk ook nog een keer via paypal heb gebacked zonder tier.

[ Voor 80% gewijzigd door theHoff op 15-02-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Heeft iemand een Alpha key ? Ik ben maar een sloeber backer en krijg dus geen Alpha's en Beta's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
theHoff schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:33:
En de alpha keys zijn inmiddels verzonden, dus Larry is back!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
YouTube: Larry Backer T-Shirts by Dark Horse Ink
Al heeft maar even een video gemaakt van de T-shirts die je opgestuurd krijgt met de game :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
En de volledige soundtrack is inmiddels ook te beluisteren. http://austinwintory.band...isure-suit-larry-reloaded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
Ik ben benieuwd wanneer we de game kunnen verwachten. Ik weet dat ze de bugs van de beta aan het oplossen zijn, maar ik hoopte stiekem al er mee aan de slag te kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

vooghel

Cunning linguist

Uit de laatste update:
Here’s the problem, and thus this unscehdule Kickstarter update: due to the pure number of bugs found in the PC version alone (Mac version is being tested now,but not via Steam), we’re having to delay the game, yet again, until the end of June.
Eind juni dus

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

De huidige beta build is speelbaar, maar er zitten nog vrij veel bugs in die moeten gefixed worden voor een release versie. Vrij veel animatie problemen, dewelke totaal niet game breaking zijn, maar wel uw product een sloppy uiterlijk geven. No big deal voor een beta, maar wel not done voor een release versie.

Persoonlijk ben ik zelf tegen een game breaking bug gelopen:
spoiler:
Als je in het spel in een donker steegje gaat, dan ga je dood. Normaal gezien moet je dan weer spawnen op het scherm vlak voor je dood ging, maar door een bug spawn je nu altijd voor Lefty's bar. Op zich is dit niet gamebreaking, maar ik heb dit voorgehad nadat ik wijn had gekocht in de winkel. Die wijn moet je geven aan een dronkelap buiten de winkel, maar doordat ik dood ben gegaan, sta ik met die wijn voor lefty's bar. Je kan van lefty's bar enkel aan de winkel geraken door de taxi te nemen. Maar als je de taxi neemt met alcohol op zak dan ga je dood. Ik kan de wijn ook niet zelf uitdrinken of op een andere manier uit mijn inventory halen. Gevolg: kapotte game.

En zo zijn de beta testers uit de kickstarter nog op veel van die zaken gestoten en je wilt die er natuurlijk uithebben. Hoe idioot (en waarschijnlijk vrij uniek) ook mijn situatie is hierboven beschreven in de spoiler tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
Vanochtend de update gelezen en daarbij stond dat de soundtrack al te downloaden was (en ja, ik heb hier voor gepledged :)). Maar het hoe en waar is me nog niet duidelijk. Of heb ik een oudere mail gemist met de nodige info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Stefandepefan schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:38:
Vanochtend de update gelezen en daarbij stond dat de soundtrack al te downloaden was (en ja, ik heb hier voor gepledged :)). Maar het hoe en waar is me nog niet duidelijk. Of heb ik een oudere mail gemist met de nodige info?
Ik heb het ook gelezen en vond het ook vreemd. De enigste plaats waar ik de soundtrack weet staan is http://austinwintory.band...isure-suit-larry-reloaded en je kan hem daar wel gratis beluisteren, maar je moet betalen als je wilt downloaden.

Hoe kickstarter backers de soundtrack moeten downloaden, geen idee. Daar is volgens mij nog niet over gecommuniceerd, dus ik vind het ook heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:28

vooghel

Cunning linguist

Dit wordt ook gezegd in de reacties op de laatste update; waarschijnlijk heeft Al Lowe voor zijn beurt gepraat :P
[edit]
Ah, ik zie het al: ga naar https://replaygamesinc.com/kickstarter, log in (of doe eerst 'Resend Email' en log daarna in), en bij 'Digital orders' (rechtsboven, onder je naam) kun je nu al de OST downloaden, en binnenkort ook het spel en de wallpapers.

[ Voor 53% gewijzigd door vooghel op 18-06-2013 14:10 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

vooghel schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:00:
Dit wordt ook gezegd in de reacties op de laatste update; waarschijnlijk heeft Al Lowe voor zijn beurt gepraat :P
[edit]
Ah, ik zie het al: ga naar https://replaygamesinc.com/kickstarter, log in (of doe eerst 'Resend Email' en log daarna in), en bij 'Digital orders' (rechtsboven, onder je naam) kun je nu al de OST downloaden, en binnenkort ook het spel en de wallpapers.
Haha, idd, ik was zelfs vergeten dat ik geregistreerd was op die site. Alle digital downloads staan daar mooi op een rijtje. En ik heb blijkbaar ook al netjes mijn adres ingevuld voor de physical rewards. Man, mijn geheugen is zo lek als een zeef. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
Vreemd genoeg lukte die manier mij niet, maar was blij dat ik deze week een mail kreeg met daarin de gegevens om de muziek alsnog te downloaden.

Ik was aangenaam verrast deze ochtend toen ik de mail las dat de game vandaag (of morgen?) gereleased zal worden. Dit weekend heb ik gelukkig ook de tijd om er mee aan de slag te gaan, dus kan niet wachten totdat het spel op mijn PC staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Ben erg benieuwd naar deze remake, heb het origineel als klein joch nooit echt uit kunnen spelen..! Alleen nog ff kijken voor welk platform ik hem ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
spoiler:
Als je dood gaat in het oude spel was het gewoon ouderwets "restart, restore, quit". Dan heb je veel minder last van brekende fouten omdat het dan aan jezelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Zojuist gespeeld, op zich wel ok maar heb denk ik deel 1 vroeger te vaak gespeeld om het nog te kunnen boeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:24

Stoney3K

Flatsehats!

Is er nog steeds geen andere manier om geld te verdienen behalve het maar bij elkaar gokken?

* Stoney3K ziet weer uren voor zich met saven, gokken, en restoren als je het allemaal weer kwijt bent...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
Daarnet een kwartiertje blackjack gedaan om 600$ bij elkaar te sparen, valt wel mee toch?

De game is niet gewoon een remake van de oude game blijkbaar? Verhaal is niet helemaal hetzelfde blijkbaar, ik krijg van die drunk bij Lefty's geen remote...

[ Voor 47% gewijzigd door Fire69 op 28-06-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Fire69 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:59:
Daarnet een kwartiertje blackjack gedaan om 600$ bij elkaar te sparen, valt wel mee toch?

De game is niet gewoon een remake van de oude game blijkbaar? Verhaal is niet helemaal hetzelfde blijkbaar, ik krijg van die drunk bij Lefty's geen remote...
Nope. En je kan je ook een ongeluk zoeken naar het wachtwoord "Ken sent me!" op de muur van de WC, want die staat er niet op.

Niet in de laatste plaats omdat Ken Williams (oude baas van Sierra) er natuurlijk niet aan heeft meegewerkt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Opzich is hij leuk maar toch had ik meer de cartoony sfeer van Monkey Island gezien nu vind ik het toch iets te statisch allemaal. Zeker de taxi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb een vraagje.

Ik loop vast en heb geen idee hoe of waar ik verder moet.

spoiler:
Volgens mij moet ik een afstand bediening op de tv gebruiken. Alleen hoe fix ik de afstands bediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:59

Christiano007

Ich bin der champion

Ben al redelijk op weg, nog maar in de beginfase maar sommige dingen zijn idd net iets anders. Zo heb ik ook enorm lopen klooien naar Ken sent me ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:33

m0nk

16-09-2003 15.15

glennox schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:44:
Ik heb een vraagje.

spoiler:
Volgens mij moet ik een afstand bediening op de tv gebruiken. Alleen hoe fix ik de afstands bediening?
spoiler:
Koop een glas wiskey en geeft die aan die dronken vent, krijg je een viltje voor terug. Draai die om in je koffer, dan vindt je een code. Gebruik die code op de dildo kast, haal daar een dildo uit. Vervolgens haal je de batterijen uit de dildo en stopt die in de remote.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
glennox schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:44:
Ik heb een vraagje.

spoiler:
Als je daar al vast zit, dan ga je je nog vaak suf lopen zoeken :P

Gisteren Vannacht uitgespeeld, leuk maar het einde is een beetje een anticlimax vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ben ik de enige dit het spel niet geslaagd vind? Cartoonstyle, vervelende voiceover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Tennisbal schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:49:
Ben ik de enige dit het spel niet geslaagd vind? Cartoonstyle, vervelende voiceover.
Ik deel je mening, de voiceover is eigenlijk vrij irritant en komt op de verkeerde plekking tevoorschijn.

Weet niet wie LSL7 love for sail heeft gespeeld, maar die voice-over was perfect.

[ Voor 12% gewijzigd door Megamind op 29-06-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Megamind schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:56:
[...]

Ik deel je mening, de voiceover is eigenlijk vrij irritant en komt op de verkeerde plekking tevoorschijn.

Weet niet wie LSL7 love for sail heeft gespeeld, maar die voice-over was perfect.
LSL7 was erg goed, dit spel vind ik niet geslaagd, denk ook niet dat ik hem uit ga spelen. Misschien moet ik het nog een kans geven, maar ik twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Kom even niet verder

spoiler:
Hoe kom je bij die andere chick als je bij het casino in de penthouse bent? Heb de pop gevonden en de helium, maar hoe maak ik dat ding?

[ Voor 20% gewijzigd door Christiano007 op 29-06-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tennisbal schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:24:
[...]

LSL7 was erg goed, dit spel vind ik niet geslaagd, denk ook niet dat ik hem uit ga spelen. Misschien moet ik het nog een kans geven, maar ik twijfel.
Hmmm... Hoe kijk je er nu tegenaan, spijt van de Kickstarter of alsnog waar voor je geld?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
anandus schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:02:
[...]

Hmmm... Hoe kijk je er nu tegenaan, spijt van de Kickstarter of alsnog waar voor je geld?
Ik heb alleen de RELOADED versie getest, niks gekocht dus (wil eerst weten of het wat is voor ik wat koop).

Probleem is denk ik dat ik de 1e versie ontzettend vaak gespeeld heb en later de VGA versie ook, dus verhaal ken ik wel. Als dan cartoonstyle niet bevalt en die stem al helemaal niet dan blijft er niet veel over.

Wellicht dat ik hem ooit nog een keer uitspeel maar kopen zal ik hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Christiano007 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 21:23:
Kom even niet verder

spoiler:
Hoe kom je bij die andere chick als je bij het casino in de penthouse bent? Heb de pop gevonden en de helium, maar hoe maak ik dat ding?
spoiler:
Als die walvis-chick kwaad is geworden, moet je daarna nog eens teruggaan en haar locker checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tennisbal schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:04:
[...]

Ik heb alleen de RELOADED versie getest, niks gekocht dus (wil eerst weten of het wat is voor ik wat koop).

Probleem is denk ik dat ik de 1e versie ontzettend vaak gespeeld heb en later de VGA versie ook, dus verhaal ken ik wel. Als dan cartoonstyle niet bevalt en die stem al helemaal niet dan blijft er niet veel over.

Wellicht dat ik hem ooit nog een keer uitspeel maar kopen zal ik hem niet
Als je er niet voor betaalt heb je ook geen recht op klagen, IMHO ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tennisbal schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:49:
Die eindeloos in herhaling vallende voiceover was inderdaad alles behalve leuk.
En die taxi-rit was na 2x ook wel de fun af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Fire69 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:28:
[...]

spoiler:
Als die walvis-chick kwaad is geworden, moet je daarna nog eens teruggaan en haar locker checken.
Euh, volgens mij heb ik dan iets gemist.

spoiler:
hoe maak ik haar kwaad? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Christiano007 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:44:
[...]

Euh, volgens mij heb ik dan iets gemist.

spoiler:
hoe maak ik haar kwaad? :P
spoiler:
Ik denk dat je even nog een ander stuk van de game moet gaan spelen voor je probeert die pop te fixen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Fire69 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:48:
[...]

spoiler:
Ik denk dat je even nog een ander stuk van de game moet gaan spelen voor je probeert die pop te fixen :D
spoiler:
Heb het al, was vergeten naar de 7de verdieping te gaan om de overall te pakken en daar de sleutel uit te halen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Christiano007 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:49:
[...]

spoiler:
Heb het al, was vergeten naar de 7de verdieping te gaan om de overall te pakken en daar de sleutel uit te halen :F
Vergeten? Toch toevallig niet een guide aan het volgen zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nee nee :P Hij loopt bij mij nu wel alleen vast (tenminste...hij doet niets meer kan wel iconen veranderen) als ik
spoiler:
Voor de 2e keer inktvis pak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Fire69 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:39:
[...]

Die eindeloos in herhaling vallende voiceover was inderdaad alles behalve leuk.
En die taxi-rit was na 2x ook wel de fun af...
Die narrator mogen ze inderdaad een beetje fixen. Zoals ik het nu hoor is het gewoon slechte casting geweest, en is het een poging om de sarcastische verteller van Space Quest 6: "Roger Wilco in the Spinal Frontier" na te apen. Die werd gedaan door Gary Owens, en is IMO een heel stuk beter gelukt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cxz2PSYlkzM]

[ Voor 6% gewijzigd door Stoney3K op 30-06-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Christiano007 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 23:14:
[...]

Nee nee :P Hij loopt bij mij nu wel alleen vast (tenminste...hij doet niets meer kan wel iconen veranderen) als ik
spoiler:
Voor de 2e keer inktvis pak
Al verder geraakt ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Fire69 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:28:
[...]

Al verder geraakt ondertussen?
Nope. Hij blijft vastlopen. Als in: spel is niet meer speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Christiano007 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:30:
[...]

Nope. Hij blijft vastlopen. Als in: spel is niet meer speelbaar
spoiler:
Waarom wil je die inktvis een 2de keer eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Fire69 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:58:
[...]

spoiler:
Waarom wil je die inktvis een 2de keer eigenlijk?
Geen idee, dacht dat ik daar iets mee moest doen zodat zij weer terug kwam ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Niet dus, carry on, geen vastgelopen game ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 30-06-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Fire69 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:17:
Niet dus, carry on, geen vastgelopen game ;)
spoiler:
Nou bezig geweest om het parfum te maken, maar ik kom niet verder dan inktvis en de kat te mixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Christiano007 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:59:
[...]

spoiler:
Nou bezig geweest om het parfum te maken, maar ik kom niet verder dan inktvis en de kat te mixen
Je hebt wel wat meer ingrediënten nodig dan dat.

spoiler:
wie leest die blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Da's wel een heel vage hint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja idd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
spoiler:
Koop wat licht leesvoer in de Come-n-Go ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Fire69 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:54:
spoiler:
Koop wat licht leesvoer in de Come-n-Go ;)
Die heb ik al een tijdje, daar staat idd wel wat in, maar ik kan blijkbaar maar niet vinden wat verder nodig is

spoiler:
had overal geklikt bij de walvis, alleen niet met de tabasco in het spuitgat ...

Uitgespeeld , leuk maar had van mij wel iets uitgebreider gemogen.

Ik zou zeggen, breng deel 2 maar opnieuw uit :P

[ Voor 35% gewijzigd door Christiano007 op 02-07-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2024

Eetje

Rustig

Ik vond het spel erg leuk, had 5 euro goedkoper mogen zijn voor wat je krijgt maarja.
Hoop dat ze er nog meer 'reloaden'

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
Ik vond de game leuk, maar inderdaad de "narrator" was al snel vervelend. Daarnaast waren de animaties matig en zeer wisselend in lijn met mijn verwachtingen. Maar ok, ik heb de game uitgespeeld in 2 dagen en ik denk dat ik de meeste tijd kwijt was aan het gokken om geld te krijgen en weer uit te geven aan de taxiritjes omdat ik iets was vergeten. Al met al een leuke poging, maar ik hoop dat toekomstige producten beter worden.
Pagina: 1