Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gmail koppelt niet altijd bericht aan label

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
Hoi,

Ik gebruik Gmail, werkt perfect, maar af en toe gaat het niet helemaal goed (of ik begrijp de functie verkeerd?).

Situatie:
Ik krijg een mail binnen van persoon A (dit is de eerste mail die ik van hem krijg). Ik markeer dit mailtje met een bepaald label, en verplaats hem naar een bepaalde map. Ik reageer dan op dat mailtje. Vanaf dan is het een conversatie. Als persoon A echter weer iets terugstuurt (zelfde onderwerp, dus valt ook binnen de conversatie) dan krijgt dat bericht niet datzelfde label..... Hoe zorg ik dat dat wel gebeurd?

Ik wil geen filter aanmaken, want ik weet vaak vooraf niet welke e-mailadressen / berichtonderwerpen er onder dat label zullen vallen.

• Reanimator909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 13:49
Jouw label is blijkbaar alleen voor dat ene bericht.
Ik denk dat je dan toch beter een filter kan aanmaken, je kan ook op andere dingen filteren dan emailadres/onderwerp.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
Volgens mij moet Gmail ook gewoon een label aan een conversatie kunnen hangen... Daar zag ik laatst nog iets over voorbijkomen op de Facebook pagina van Gmail. Ze zeiden dat als je een nieuw bericht maakt, die voorziet van een label, dat alle volgende, daarbijhorende, berichten ook dat label toegepast kregen.

Een filter kan gewoon niet de manier zijn. Het zal vast werken, maar ik krijg wekelijks mailtjes met dit probleem, en dan zou ik dus tientallen filters moeten maken....?