Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video ads en laadtijden

Pagina: 1
Acties:

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 19:58
Op deze pagina staat gelijk een video welke begint met een advertentie. Erg leuk natuurlijk ware het niet dat het laden van de advertentie 2 minuten duurt. Er is geen mogelijkheid om dit over te slaan.

Kan zijn dat de bandbreedte wat te laag is maar dan nog, 2 minuten is wel erg lang om even een filmpje te kunnen zien. Filmpje zelf laadt trouwens prima na die 2 minuten + advertentie tijd.

Geen Ad-Blocker ingeschakeld, gebruik Firefox.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De advertentie laadt hier wel snel :)

Intentionally left blank

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De ad komt hier inderdaad ook behoorlijk traag binnen en hapert daarna ook nog even (ik heb abo en zie ingelogd geen ads, dus even getest in andere browser: IE9).Na een ctrl-F5 en opnieuw starten gaat het wel rap (m.u.v. de hapering die blijft).

De video erna heeft idd een prima snelheid.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het valt me wel op dat de HP pre-roll een flv is en dus per definitie niet streaming. Ik kan me voorstellen dat het dan inderdaad even duurt voordat die begint te spelen bij een tragere verbinding aangezien hij eerst 3MB moet binnenhalen.

Intentionally left blank