Telefoonaudio in een Volvo V50

Pagina: 1
Acties:

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-12 18:55
Ik heb een Volvo V50 waar een doodgewone autoradio/cd speler inzit. Ik zat echter pas geleden bij iemand in de auto die een touchscreen schermpje aan zijn dashbord had zitten. Dit was een handsfree set, maar via dat ding kon je ook audio van een telefoon afspelen. De bestuurder gaf echter aan dat het geluid niet je van het was en dat er betere te koop zijn.

Kan iemand me hier adviseren welk merk/type ik hiervoor moet hebben? Ik zou dus graag MP3 muziek van mijn telefoon via bluetooth? via de radio speakers afspelen.

Als ik zoek op mp3 in combinatie met auto en bleutooth dan krijg ik hele goedkope FM transmitters te zien, maar volgens mij moet ik dat niet hebben (qua kwaliteit van geluid). Ik heb ook al een Parrot 9200 gevonden die dit volgens mij kan.

Ik vraag me alleen af hoe die audio dan in de radio terecht komt of kan dat alleen via een FM zender?

Verwijderd

Waar je naar op zoek bent is de Parrot MKi-9200 :)

Het geluid is inderdaad niet heel super; dit door het ontbreken van een echt sterke versterker in het systeem. Je zou dit weer kunnen opvangen door een losse versterker erbij in te bouwen, voor een paar tientjes bij elke mediamarkt/kijkshop/autozaak te krijgen.

Wel enige inbouw-handigheid vereist!

• Annuk
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:32
Kijk ook eens naar het merk Bury.
Bij de Car-Audio zaak waar ik meestal kom adviseren ze dit systeem, is te krijgen met en zonder schermpje, en werkt volledig via bluetooth.

Dit zal je ook zien op de website van hun.

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen

Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59

DjVe

Hatsaflats!

wellicht heb je hier iets aan: http://www.volvotech.eu/index.php/cPath/140_141

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-12 18:55
Hartelijk dank voor de suggesties allemaal!!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik loop tegen hetzelfde aan als jij met een Volvo S40, zelfde dashboard en zelfde ontbrekende mogelijkheden voor een line-in. De link van DjVe is wel OK, maar vind het behoorlijk aan de prijs.. jammer dat er geen andere mogelijkheden zijn voor de S40 en V50.
Pagina: 1