Toon posts:

Asrock 870 Extreme3 R2.0 met AMD FX-8120

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee,
Ik had even een vraagje, want zoals als de titel al luidt ben ik van plan om een pc te bouwen met de Asrock 870 Extreme3 R2.0 en de AMD FX-8120. Maar nou vroeg ik me dus af of ook eerst de bios geupdate moet worden.

Alvast bedankt,

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
out of the box moet de combi werken.
waarom zou je de bios willen updaten??

Verwijderd

Ik zou even contact opnemen met de webshop waar je wilt bestellen. Dan kunnen ze voor je controleren welke bios versie het mobo heeft en dit voor je flashen alvorens het verzonden/opgehaald wordt.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 22:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Molybdenum schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:03:
out of the box moet de combi werken.
waarom zou je de bios willen updaten??
Nou omdat ik op andere forums las dat mensen problemen hebben en dat er geen leven in te krijgen was ofzoiets, ze hebben het dan over het flashen van hun mobo

Verwijderd

Ik had het ook met mijn A8-3870K. Morgen gewoon contact opnemen met de winkel waar je wilt kopen. Is geen probleem.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
ah oke.
ik had ff voor je gekeken wat betreft socket. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:12:
Ik had het ook met mijn A8-3870K. Morgen gewoon contact opnemen met de winkel waar je wilt kopen. Is geen probleem.
Ja maar het punt is dat ik die mobo al bestelt heb, en ik heb lang zitten twijfelen tussen processoren. Toen kwam ik dus op de 8120 alleen heb ik geen zin om erachter te komen dat het gewoon niet werkt. Ik heb even gekeken op de website van Asrock en daar staat op dat je versie 1.5 nodig hebt.

Verwijderd

Dan moet je het bord terugsturen om te vragen of er geflasht kan worden of een processor ergens lenen om het zelf te doen.

• steef125
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:11:
[...]

Nou omdat ik op andere forums las dat mensen problemen hebben en dat er geen leven in te krijgen was ofzoiets, ze hebben het dan over het flashen van hun mobo
ik heb ook hetzelfde moederbord een paar maanden geleden gekocht, ik was dolblij :P totdat ik alles had aangesloten, en bleek dat het moederbord wel opstarte... en hij lade de bios netjes totdat hij de windows cd ging laden.... BAM ! niks meer, je moest gewoon stroom eraf zetten om weer bij het begin te beginnen, ik heb het moederbord opgestuurd, en toen bleek de winkelier met de volgende conclusie te komen ( beetje vaag) ''de, door u gestuurde moederbord, bleek defect te wezen aan het bios flash differentieel, hierbij hebben wij het moederbord geflasht met de nieuwste software en getest het mobo is weer werkend verklaard'' ik heb hem weer terug gekregen en hij werkt naar behoren, dus mij lijkt het mobo updaten wel een aanrader voor als hij nou niet werkt..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist contact opgenomen met de winkel en die zeiden dat het gewoon zou moeten werken en mocht dat niet het geval zijn dan kon ik mijn mobo opsturen en dan zouden ze hem flashen. Bedankt allemaal
Pagina: 1