Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:56

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Beste medetweakers,

Tot aan vorige week was het niet toegestaan om te tetheren met je mobiel zonder dat je daarvoor wat bijlegde.

Sinds TROS radar erachteraan is geweest, is het met de abonnementen vanaf maandag 16 april weer toegestaan om te tetheren zonder bij te betalen. (geld ook voor kpn, niet voor T-mobile)

Nu zit ik echter met een abonnement van vorig jaar februari, ondertussen is mijn tetheringfunctie geblokeerd, nadat vodafone gezien had dat ik dit gebruikt had.

Echter wil ik nu toch wel graag weer tetheren. kan ik hiervoor gewoon naar de klantenservice bellen?

Ik neem namelijk aan dat ik niet de enige ben die het na de uitzending van Radar het weer geprobeerd heb om het tetheren aan de praat te krijgen.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Silasje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:31:
Beste medetweakers,

Tot aan vorige week was het niet toegestaan om te tetheren met je mobiel zonder dat je daarvoor wat bijlegde.

Sinds TROS radar erachteraan is geweest, is het met de abonnementen vanaf maandag 16 april weer toegestaan om te tetheren zonder bij te betalen. (geld ook voor kpn, niet voor T-mobile)

Nu zit ik echter met een abonnement van vorig jaar februari, ondertussen is mijn tetheringfunctie geblokeerd, nadat vodafone gezien had dat ik dit gebruikt had.

Echter wil ik nu toch wel graag weer tetheren. kan ik hiervoor gewoon naar de klantenservice bellen?

Ik neem namelijk aan dat ik niet de enige ben die het na de uitzending van Radar het weer geprobeerd heb om het tetheren aan de praat te krijgen.
Heb je al eens contact gezocht met de klantenservice? Nu werkt het toch niet, dus nee heb je en ja kan je krijgen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Algemene voorwaarden lezen.. dus nee, dat mag je inderdaad niet doen en ja dat mogen ze blokkeren.
Sterker nog, ze kunnen je internet afsluiten en je toch laten betalen dus wees blij dat ze het zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
T-mobile werkt gewoon hoor, alleen niet met een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Mental schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:34:
Algemene voorwaarden lezen.. dus nee, dat mag je inderdaad niet doen en ja dat mogen ze blokkeren.
Sterker nog, ze kunnen je internet afsluiten en je toch laten betalen dus wees blij dat ze het zo doen.
Heb je mijn bericht volledig gelezen? sinds vorige week is het weer toegestaan!
Ik neem morgen even contact met de klantenservice op. Ook Tros Radar heeft de voorwaarden doorgelezen, waarin niks over tethering vermeld staat!

Nog wat slechts, ik belde net om half 9 de klantenservice, en in het begin "dit gesprek kost 45 cent". Dan loop je dat computer menu door, en dan hoor je "helaas kunnen wij u niet te woord staan, de klantenservice is op van 8 tot 8". Prima een half uur te laat. maar wel 45 cent betaald om een f*cking computer te horen lullen met " kies 1 voor a en kies 2 voor b" :(

[ Voor 5% gewijzigd door Silasje op 24-04-2012 20:48 ]

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
Vooruit, ik zal je even helpen:

http://www.vodafone.nl/Vo...ox_Post_31januari2011.pdf
Bij Internet Basis Blox is het onder meer niet toegestaan d
SIM kaart waarop deze is geactiveerd te gebruiken in
combinatie met PC, tablet en/of laptop e.d., waaronder
begrepen maar niet beperkt tot het gebruik van je mobiel
telefoon als modem, of voor peer-to-peer gebruik, VoIP en
SMSoIP diensten.
De Internet Basis Blox is bedoeld voor datagebruik op je
mobiele telefoon, ieder ander gebruik kan door Vodafone
gezien worden als misbruik.
Bij Scherp Internet Basis is het onder meer niet toegestaan
de SIM kaart waarop deze is geactiveerd te gebruiken in
combinatie met PC, tablet en/of laptop e.d., waaronder
begrepen maar niet beperkt tot het gebruik van je mobiele
telefoon als modem, of voor peer-to-peer gebruik, VoIP en
SMSoIP diensten.
Scherp Internet Basis is bedoeld voor datagebruik op je
mobiele telefoon, ieder ander gebruik kan door Vodafone
gezien worden als misbruik.
Deze voorwaarden gelden per februari 2011.
Maar, mocht je je toch vergist hebben in de datum dan gaan deze voorwaarden nog voor je gelden:

http://www.vodafone.nl/Vo...arden_fup_bel_sms_web.pdf
Bij Overeenkomsten waarbij mobiel internet standaard
inbegrepen is, is het onder meer niet toegestaan de mobiele
telefoon te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of te
gebruiken voor VOIP en SMSoIP diensten
Dus, zoals ik al zei: lees je voorwaarden eens goed door.

edit: heb je een linkje van het Tros Radar bericht? Kan dat namelijk nergens vinden (het zou ook nergens op slaan aangezien het letterlijk in de voorwaarden staat).

[ Voor 4% gewijzigd door Mental op 24-04-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Sorry, mijn fout!

Het gaat niet om Tros Radar, maar om Kassa
http://vraagalex.nl/tethe...t-mobile-vodafone-en-kpn/
vanaf 4:48 gaat het over tethering. Aan het eind verteld men het resultaat zoals in ts vernoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
Heb het stukje gekeken en me er redelijk over verbaasd, je hebt deels gelijk.
MAAR, helaas pindakaas in jouw geval aangezien je een bestaande abbonnee bent en deze vlieger dus niet voor jou opgaat.
(zoals overigens heel nadrukkelijk vermeld wordt in het filmpje vanaf 9:40)

Leuk dat het kon, jammer dat het niet meer kan maar je hebt nergens recht op en zelfs Kassa heeft blijkbaar niet door dat het gewoon in de voorwaarden staat én dat er een overkoepelende FUP voorwaarde is die ook gewoon van toepassing is.
Pagina: 1