Welke winkel doet aan inruil van b&w?

Pagina: 1
Acties:

• Arjan-Assen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Dag,
Welke hifizaak zou doen aan inruil van mijn speakers. Heb een zwarte set cm1 en een sub asw608.

Waarschijnlijk gaat het richting cm 8 of vergelijkbaar (staat nog niet vast). Vind het alleen wel handig om ze meteen in te kunnen ruilen.

Cm1 is 2 jaar oud
Sub is 1,5 jaar oud

Ik woon trouwens in het noorden van het land,

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Prijzen die je voor inruil krijgt liggen wel vrij laag. Ik heb ooit bij een hifi winkel gewerkt en meestal boekten wij de 'inruil' als korting en werden de inruilspullen met de uitverkoop bijna weggegeven.

Ik zou je willen aanraden het zelf te verkopen. Ga 10-20% onder de prijs van marktplaats zitten en je bent het zo kwijt en je hebt er meer voor dan je aan inruil krijgt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:24

FeaR

In GoT we trust

Zelf verkopen lijkt mij inderdaad ook het beste. Het is nu niet zo dat je speakers hebt van een onbekend merk wat de verkoop kan tegenwerken. De CM-reeks is zelfs nog behoorlijk gewild als je het over B&W hebt. Ook niet achterlijk hoog qua verkoopprijs zodat je maanden met de spullen zou zitten omdat je net die ene liefhebber moet treffen.

Overigens kan dit beter in Audio en HiFi, dus daar zet ik het topic dan ook even heen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01-2025
Pm me even je vraagprijs voor de CM1