Toon posts:

HP Pavilion S3330 geeft geen beeld door?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ben met nog een vrijwel nieuw HP Pavilion S3330 desktop systeempje bezig, maar ik kan maar niet achter het defect komen. Graag zou ik een beroep op jullie deskundige ervaring willen doen.

Dit systeempje draait als maar kan, en is vrijwel nieuw. Hij komt bij een kantoor vandaan en ik gok een jaar of 3 oud. Zodra je hem aansluit draait het hele systeem, alle lampjes gaan gewoon branden... Voeding, moederbord etc.

Hij start ook gewoon op, alleen krijg ik geen beeld. Scherm blijft gewoon standby, en geeft geen signaal. Zowel VGA op het moederbord, als DVI via een low profile Radeon graka'tje.
Ik heb me laten vertellen dat dit aan de voeding ligt, lijkt me stug toch? Alles draait gewoon.

Ligt ook niet aan mn monitor want die werkt gewoon wel op mijn desktop.

Hoor het graag van jullie!

Mvg Desktopje >:)

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Ik denk dat je videokaart helaas kapot is. Of je moederbord maakt kortsluiting want dan branden de lampjes wel maar dan geeft de videokaart geen signaal. Ik spreek uit eigen ervaring

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe weet je zeker dat het ding het wel doet? Er kan van alles aan de hand zijn. Het kan aan je videokaart liggen zoals hardcoresmurf zegt, maar het kunnen nog tal van andere dingen zijn.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stapsgewijs door om te achterhalen waar het probleem zit. Dat je geen beeld hebt is waarschijnlijk de oorzaak van een ander probleem.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:55
Kan best de voeding zijn, maar:
Trek eerst de videokaart er eens uit, en monitor en kabels wisselen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor