Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
Ik ben een soort jaaroverzicht aan het maken van de vele (1000+) foto's die ik heb liggen.

Ik heb de programmas van Hema, Blurp en Pixum geprobeerd, maar deze croppen allemaal mijn foto's.

De vormgeving komt niet zo precies. Ik wil gewoon 16 foto's per pagina. Staand en liggend, zoals gefotografeerd zijn (dus eigenlijk net zoals de photostream bij Flickr). En uiteraard wil ik dat dat vol automatisch wordt ingeladen en dat ik alleen maar even een covertje hoef te maken.

Als ik het in adobe bridge doe en er een pdf van maak, staat het allemaal zo ver uit elkaar. Eigenlijk ben ik op zoek naar een programma/dienst die de foto's zo gunstig mogelijk plaatst, zonder ze te kroppen.

Heeft er iemand een fotoalbum site of software die dat voor me doet?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:42
Geen antwoord op je vraag, simpelweg een reality-check...

Bij Blurb.com kun je ook PDF-bestanden aanleveren die in InDesign zijn gemaakt. Support vanuit Blurb is top en templates worden ook aangeleverd.

Dit is de enige manier waarvan ik weet dat het geheel wordt zoals je zelf wilt.

Als je echt een volautomatische, luie methode wilt dan zul je de nadelen moeten accepteren, want die programma's zijn alles behalve perfect...

[ Voor 7% gewijzigd door RobbieB op 24-04-2012 17:12 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:16
Je kan bij de meeste software toch de eigenschappen van het fotovak aanpassen. Iets in de trend van, automatisch foto oprekken en croppen, of passend maken, etc.