Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Autoplay van filmpjes op de FP; waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Verwijderd

Topicstarter
Schaam

Hoi Redactie,

Vooraf: Woei videoreports! Leuke toevoeging aan de site, de presentatie wordt steeds beter en het biedt prettig vermaak voor in het OV vanwege de goede ondersteuning voor mobiele apparaten. Erg fijn. Maar:

Waarom beginnen alle videoreports automatisch af te spelen? Althans bij mij op Windows 7 X64 in Chrome of FireFox

Het is uitermate vervelend, vooral als je al je ongelezen nieuws-items open klikt in tabbladen om ze vervolgens door te nemen. Je moet niet alleen zoeken naar het tabje wat de herrie veroorzaakt, de player heeft ook nog eens zijn eigen volumeregeling. Soms knalt het er dus nogal hard uit als je een andere mediaplayer met de eigen volumeregeling wat zachter hebt staan, maar je systeemvolume vrij had.

En dan heb ik het nog nieteens gehad over wat er gebeurt als er 3 videoreports tussen de ongelezen nieuwsberichten staan. Mooi hoor, die leader in canon :+

Zou dat niet anders kunnen? Als ik zo om me heen kijk op sites zie ik dat sites die primair video's hosten vaak wel autoplay doen (youtube, dumpert) en dat is logisch. Maar sites die primair geen video's hosten (geenstijl, Fok!) hebben ook geen autoplay.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 16:43 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
Rechtsboven staat 'Autoplay' en daar kan je zelf aangeven of je wilt dat filmpjes vanzelf beginnen te spelen of niet.

The devil is in the details.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De optie "Autoplay: UIT" bij elk videoreport zit er voor de lol, dacht je? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:41:
De optie "Autoplay: UIT" bij elk videoreport zit er voor de lol, dacht je? ;)
Lol... Excuus :+ Tweakers heeft veel te veel opties tegenwoordig :P En de video's zijn ook zó goed dat je ogen geen ogenblik afdwalen O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 16:43 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:42:
Lol... Excuus :+ Tweakers heeft veel te veel opties tegenwoordig :P En de video's zijn ook zó goed dat je ogen geen ogenblik afdwalen O-)
Ja, klets je d'r maar weer uit :D

Hoe dan ook: wontfix :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Dit topic is gesloten.