Toon posts:

LG lm760s wat is het beste beeldinstelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb LG lm760s gekocht maar ik kan helaas niet beeldscherm instellen
wie o wie kan mij hierbij helpen?

Ik heb hem pas 2 dagen maar ben nog steeds niet uit want heb geen scherpe beeld helaas
als ik 2d kijken dus met 3d is het oke!

Anders wil ik hem echt doorverkopen
2000 euro!

• Len Canoot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05-2025
Check deze site eens: http://www.televisioninfo...TV-Review/Calibration.htm En deze: http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1333359799

Doorverkopen voor € 2000,-? Dat gaat je niet lukken denk ik. Is het beeld zo slecht dat je 'm wil doorverkopen?

Er is ook een mooi topic waar je dit soort vragen kunt stellen trouwens: \[3D/LED TV] LG 2012 line-up

[ Voor 11% gewijzigd door Len Canoot op 24-04-2012 16:02 ]

Verwijderd

Je geeft sowieso veel te weinig informatie.
Ik weet niet wat je met 2d bedoeld maar je moet ook wel HD content gebruiken (1080p).
SD tv kanalen en ook lagere resolutie content, zal niet zo scherp zijn.
Ook de manier hoe je het hebt aangesloten kan daar een rol in spelen.

En verder als je niet tevreden bent moet je terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:51:
Beste Mensen,

Ik heb LG lm760s gekocht maar ik kan helaas niet beeldscherm instellen
Hoe bedoel je dat "ik kan helaas het beeldscherm niet instellen"? Missen er opties in het menu? Is er iets geblokkeerd. Demomodel gekocht?
Ik heb hem pas 2 dagen maar ben nog steeds niet uit want heb geen scherpe beeld helaas
als ik 2d kijken dus met 3d is het oke!
"als ik 2d kijken dus met 3d is het ok!" Lees dat nog eens na, want ik snap met de beste wil van de wereld niet wat je bedoelt.
Anders wil ik hem echt doorverkopen
2000 euro!
Daar hebben we Vraag&Aanbod voor. Ik weet overigens niet waar je hem hebt gekocht, maar blijkbaar (?) heb je hem niet in een winkel bekeken. Je kunt hem, als je hem bij een webwinkel hebt gekocht, nog retourzenden en je geld terugkrijgen. Kost je alleen de verzendkosten heen en terug. Sommige fysieke winkels bieden ook zo'n niet-goed-geld-terug-oplossing (MediaMarkt bijvoorbeeld).

Verduidelijk dus aub je topicstart, want wij kunnen vanaf zo'n afstand jouw televisie niet zien en kunnen dus niet gokken wat er mis is.

[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 24-04-2012 17:01 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards