Voor een vakantieappartement zoek ik een goede, maar eenvoudig bedienbare set van een tv en een home cinemaset.
Verder kan ik maar bij heel weinig setjes vinden of ze een ‘speakers A / speakers B’ functie hebben. Zoek ik verkeerd?
- Het appartement is een voormalige kerk. De ruimte is dus groot. Ik wil 2 speakers ‘achterin’ de kerk, die gasten naar believen aan en uit kunnen zetten. Een ouderwetse ‘speakers A / speakers B’ keuze zou daarvoor al prima geschikt zijn.
- In het appartement ligt digitale tv van Ziggo. Het mooist zou zijn als ik geen aparte decoder meer nodig heb.
- Één afstandsbediening voor beide apparaten heeft voorkeur. In een ander appartement hebben we een Logitec-Harmonie met interactief lcd-tje. Die is in theorie simpel (richt ‘m op de apparaten en klik op je activiteit), maar in de praktijk snappen mensen niet (direct) hoe hij werkt. Apparaten met auto-input-selector zou ook kunnen, maar dan zit ik denk ik nog steeds met twee afstandsbedieningen.
- Veel gasten zijn op leeftijd. Eenvoud en gemak gaan daarmee vaak boven nice-to-haves.
Verder kan ik maar bij heel weinig setjes vinden of ze een ‘speakers A / speakers B’ functie hebben. Zoek ik verkeerd?