Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben al een heel tijdje op zoek naar mijn eerste smartphone. Uiteindelijk de keuze kunnen beperken tot een Xperia arc S of een Galaxy S plus (beiden rond 260€ te krijgen in MM, wat ook wel het max is van mijn budget).

Op vlak van specificaties is er geen gigantisch verschil (wat de keuze moeilijker maakt). Cijfertjes zijn natuurlijk niet alles, dus heeft iemand ervaring met deze toestelletjes?
Verder ben ik niet naar iets speciaals op zoek in een gsm, enkel batterijduur vind ik wel een belangrijk punt. En ik zou er graag een custom rom op kunnen gooien.

Grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Cijfertjes zijn niet alles, maar zeggen toch iets. Heb geen ervaring met beide toestellen maar volgens mij ben je het beste met de Xperia Arc S.

[ Voor 6% gewijzigd door electrom op 01-05-2012 21:32 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou van beide toestellen reviews lezen. Het verschil zit sowieso in Android op zich, Samsung gebruik Touchwiz en SE heeft weer haar eigen draai aan Android gegeven. Sommige mensen zweren bij Touchwiz, anderen vinden het verschrikkelijk (is overigens minder relevant als je een custom rom neemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Xperia Arc S zou direct mijn keuze zijn. De rom is stukken stabieler en heel wat vloeiender dan de TouchWiz van Samsung. Tevens heeft Sony ook een stukken beter beleid met updates en de root van de telefoon. dus je eigen ROM erop gooien gaat je ook bij deze het makkelijkste af. Ook de camera van de Arc is velen malen beter.

Naar mijn idee is de Samsung wel weer stabieler met de accuduur... Maar dat weet ik niet zo zeer uit mijn hoofd.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
bedoel je nou de xperia S of de xperia arc S?

En de HTC One V? die staat ook op http://www.gsmtopdeal.nl

[ Voor 10% gewijzigd door jayjey op 16-05-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

jayjey schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:07:
bedoel je nou de xperia S of de xperia arc S?
Uiteindelijk de keuze kunnen beperken tot een Xperia arc S of een Galaxy S plus (beiden rond 260€ te krijgen in MM, wat ook wel het max is van mijn budget).
Duidelijk denk ik ;).

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Arc S. De SGS Plus krijgt zoals het er nu uitziet geen update meer naar ICS en de Arc S als het goed is nog wel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Niet online
De Arc S is goedkoper ook dus dan die maar...of die One V?

way is ICS?

[ Voor 105% gewijzigd door jayjey op 16-05-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Niet online
ja ok, zag het net.

[ Voor 115% gewijzigd door jayjey op 16-05-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de Xperia Arc S geworden! Heb hem nu al eventjes en ben er zeer tevreden over. De ICS update lijkt er ook goed op te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjey
  • Niet online
Die wil ik ook, maar ik twijfel omdat het een oudere phone is en ik moet er dan wel 2 jaar mee verder...

Aan de ene kant heeft Gsmtopdeal dus niet een nieuwere telefoon zoals de Xperia S ipv de Xperia ArcS waar ik 2 jaar mee door kan, maar aan de andere kant krijg je wel weer 1GB internet... Bovendien schijnt na 17 mei onbeperkt internet helemaal niet meer mogelijk te zijn?

Dus nu weet ik het niet meer zeker.

[ Voor 32% gewijzigd door jayjey op 16-05-2012 10:44 ]

Pagina: 1