vraag over het verlengen van een abonnement

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02
Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst bij Hi een abonnement afgesloten voor €24,50
Daarbij kwam de optie om voor 2,50 extra per maand, de gehele duur van het abonnement onbeperkte internet toegang te hebben. Dit heb ik er bijgenomen, mijn totaal komt dus op €27,00 per maand (doh :P)

Nu kan ik mijn abonnement verlengen, en vroeg me af met de huidige prijsstijgingen en veranderingen (lees: alleen nog maar de optie om een toestel te leasen) mijn contract word aangepast aan de huidige standaarden, of precies blijft zoals nu (dus onbeperkt internet en alles wat er nog meer bij zat voor €27,00 per maand)

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:19:
[...]mijn contract word aangepast aan de huidige standaarden,
Ja
of precies blijft zoals nu (dus onbeperkt internet en alles wat er nog meer bij zat voor €27,00 per maand)
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
bedankt, in dat geval kan ik dus uitkijken naar een nieuwe provider.
Welke provider heeft op dit moment nog de laagste prijzen? (arme student)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:37:
bedankt, in dat geval kan ik dus uitkijken naar een nieuwe provider.
Welke provider heeft op dit moment nog de laagste prijzen? (arme student)
Waarom zou ik jouw werk gaan doen? jij wilt immers een nieuw abbo en niet ik.

Google bijvoorbeeld naar 'prijsvergelijkingen gsm' om maar wat te zeggen...

Je zou ook kunnen overwegen het GSM abonnement ongewijzigd te laten en los een toestel aan te schaffen. Dat lijkt me het goedkoopst op de lange termijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:25
je kunt bij Hi ook voor 20% korting je huidige abonnement verlengen met 6 maanden.
dit is tegen je huidige voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 19:41
wat je ook kan doen is gewoon een nieuw toestel zelf kopen en niks met je contract doen dan word deze per maand opzegbaar maar je contract blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
idrive schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:42:
wat je ook kan doen is gewoon een nieuw toestel zelf kopen en niks met je contract doen dan word deze per maand opzegbaar maar je contract blijft hetzelfde.
Inderdaad, gewoon je abonnement laten doorlopen tegen de huidige voorwaarden. Prijzen e.d. blijven dan gewoon gelijk. Koop een los toestel, waarschijnlijk ben je dan uiteindelijk goedkoper uit.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:25
Als je zo sterk hangt aan 'onbeperkt internet' kan ik je nog uit die droom helpen. Het onbeperkte internet is gebonden aan de fair use policy die ze hebben verlaagd van 1 GB naar 500 MB per maand.
Alle nieuwe abonnementen van Hi hebben een datalimiet, maar na dat limiet gaat enkel je snelheid (drastisch) omlaag. Je blijft altijd wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
ja dat is dan misschien wel het beste, dan koop ik gewoon een losse telefoon en doe ik niks met mijn abonnement. bedankt voor de tips!

Pagina: 1