Na jaren met een behuizing van 10jaar oud gedaan te hebben, vond ik het wel tijd voor een nieuwe PC behuizing.
Op dit moment heb ik het volgende systeem :
- Asrock 870 extreme
- AMD black edition x6
- Radeon 6950
- 2 chipjes ram 4g tot.
- een hele oude kast
- Groot koelblok op de cpu, en in de kast zelf 3 losse fans.
Later wil ik het nog verder uit gaan breiden door er een SSD bij te kopen en een 2e videokaart.
Nu is mijn probleem, het moet natuurlijk wel in een kast passen, maar toen ik even ging kijken kwam ik op de volgende kasten uit.
(Gekoppeld)
Coolermaster stormtrooper
Coolermaster HAF X
Coolermaster HAF 912 Plus
Ik weet dat het sowieso in de stormtrooper en de haf x past, maar 120 euro is toch wel een aardig prijskaartje voor de behuizing. Is het het nou echt waard om zo'n dure kast te kopen, of merk je in koeling toch niet zoveel verschil? En zijn er nog andere goede kasten die misschien nog wel beter zijn dan deze 3?
De koeling nu werkt trouwens al prima, maar er past gewoon niks meer bij, en daarom koos ik ook voor de uitbreiding van de behuizing.
Hartstikke bedankt,
Jasper Houdijk
Op dit moment heb ik het volgende systeem :
- Asrock 870 extreme
- AMD black edition x6
- Radeon 6950
- 2 chipjes ram 4g tot.
- een hele oude kast
- Groot koelblok op de cpu, en in de kast zelf 3 losse fans.
Later wil ik het nog verder uit gaan breiden door er een SSD bij te kopen en een 2e videokaart.
Nu is mijn probleem, het moet natuurlijk wel in een kast passen, maar toen ik even ging kijken kwam ik op de volgende kasten uit.
(Gekoppeld)
Coolermaster stormtrooper
Coolermaster HAF X
Coolermaster HAF 912 Plus
Ik weet dat het sowieso in de stormtrooper en de haf x past, maar 120 euro is toch wel een aardig prijskaartje voor de behuizing. Is het het nou echt waard om zo'n dure kast te kopen, of merk je in koeling toch niet zoveel verschil? En zijn er nog andere goede kasten die misschien nog wel beter zijn dan deze 3?
De koeling nu werkt trouwens al prima, maar er past gewoon niks meer bij, en daarom koos ik ook voor de uitbreiding van de behuizing.
Hartstikke bedankt,
Jasper Houdijk