Windows blijft hangen na installeren nvidia drivers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
Ik heb zojuist een verse installatie gedaan van Windows 7 Professional (via USB). Alles gaat goed tot op het punt dat ik mijn videokaart drivers installeer.

Nadat ik deze geinstalleerd heb, blijft windows hangen op het startscherm. Ik zie op dat moment geen muis, en geen taakbalk etc. Het enige wat ik kan doen ik ctrl + alt + del, maar dat haalt niks nuttigs uit, aangezien dat me alleen een zwart scherm oplevert.

Safe Mode werkt daarentegen weer wel.

Specs;

EVGA P67 SLI
Intel 2600K @stock
8GB DDR3 (durf op het moment niet het merk te noemen)
Samsung HD103SJ 1x + HD103SJ 2x in RAID.
EVGA GTX 570 HD

//

Het rare is dat alles gewerkt heeft op mijn oude installatie, met exact dezelfde drivers alleen windows 7 ultimate.

Hebben jullie enig idee waardoor dit veroorzaakt kan worden?

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Blijbkaar dan toch je videodrivers. Kan je die eens verwijderen via het veilig modus? Zie je ook foutmeldingen in het logboek staan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
Als ik mijn videodrivers uitzet via device manager, start Windows wel gewoon op. Ik krijg geen foutmeldingen te zien tijdens het verwijderen of installeren van de drivers. Of is dat niet wat je bedoelt met het logboek?

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Artica schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:47:
Als ik mijn videodrivers uitzet via device manager, start Windows wel gewoon op. Ik krijg geen foutmeldingen te zien tijdens het verwijderen of installeren van de drivers. Of is dat niet wat je bedoelt met het logboek?
Nee, het logboek is te vinden als eventvwr (start -> uitvoeren -> eventvwr). Ik zou toch eens met een drivercleaner de drivers weghalen en opnieuw installeren.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)