Mijn ouders gaan komende zomer op vakantie naar Portugal. Nu zitten zij daar behoorlijk dicht bij de receptie met hun appartement, maar de wifi die ze daar hebben reikt net niet tot aan waar zij zitten. Nu had ik bedacht ze een repeater mee te geven die ik op vakantie altijd zelf ook gebruik (EnGenius ECB3500 600mW AP met DD-WRT in repeater bridge mode). Het probleem is alleen, ik moet het SSID hebben, en de hotelreceptie begrijpt niet wat ik bedoel met de naam van het wifinetwerk.
Nu is zowel de iPad van mijn moeder als de iPhone van mijn moeder al eens verbonden met dat netwerk. Ik heb haar echter toen nooit om die naam gevraagd. Heb hier al een tijdje op gegoogled maar kan het antwoord tot op heden niet vinden.
Is er een manier (iPad is jailbroken) om die database met aangesloten wifi netwerken uit te lezen?
EDIT: Ik vraag niet om reacties waarom we internet nodig zouden hebben op vakantie, dat is een keuze die wij zelf maken
Nu is zowel de iPad van mijn moeder als de iPhone van mijn moeder al eens verbonden met dat netwerk. Ik heb haar echter toen nooit om die naam gevraagd. Heb hier al een tijdje op gegoogled maar kan het antwoord tot op heden niet vinden.
Is er een manier (iPad is jailbroken) om die database met aangesloten wifi netwerken uit te lezen?
EDIT: Ik vraag niet om reacties waarom we internet nodig zouden hebben op vakantie, dat is een keuze die wij zelf maken
[ Voor 7% gewijzigd door RadioAir op 23-04-2012 22:20 ]