Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort een nieuw abonnement, ik zit alleen compleet verstrikt in de wazige bundels overal. Ik wil gewoon een Sim Only met blackberry internet. Alleen krijg ik maar geen helder beeld waar ik het moet afsluiten. Ik bel / sms nooit gebruikt alleen veel whats app etc.
Wellicht dat jullie adviezen hebben?

Alvast bedankt,
Max

Verwijderd

Wat heb je zelf al gevonden? Zo moeilijk kan het vast niet zijn dat je met helemaal niks kunt komen?

Verwijderd

Topicstarter
Mij lijkt het dat Tele2 een goede kanshebber is. Ik verbruik maar 40 smsjes in de maand fsow, alleen whatsapp ik en ping ik en surf ik regelmatig.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Van welk netwerk wil je gebruik maken? Er zijn in Nederland drie netwerken: T-Mobile, Vodafone en KPN. Als je weet welk netwerk je wilt pakken dan kan je gerichter naar een abonnement zoeken, de andere providers vallen dan immers misschien wel al af doordat ze een slechte dekking op jouw plaatsen hebben. :)

[ Voor 10% gewijzigd door MensionXL op 23-04-2012 22:05 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:15:
Mij lijkt het dat Tele2 een goede kanshebber is. Ik verbruik maar 40 smsjes in de maand fsow, alleen whatsapp ik en ping ik en surf ik regelmatig.
https://www.studentmobiel...der_id=22#bestelformulier

bij een 2 jarig abonnement 15.50 100min/sms + 1000MB blackberry bundel..

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat lijkt mij ook de beste voor mij. Ik had nog een tijdje rond gekeken en ben daar toch wel over uitgekomen. Bedankt in ieder geval!
Pagina: 1