• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Hallo allemaal,

Ik ben bezig een case van hout te maken, alleen ik kwam er net achter dat ik geen moederbord spacers meer heb |:( . Ik denk dat ik het moederbord niet zomaar op het hout kan vastschroeven. Kan ik dit wel oplossen door bijvoorbeeld een paar ringetjes op te stapelen en daarop het moederbord vastschroeven?

Als iemand nog andere suggesties heeft, laat maar horen! :)

Alvast bedankt,

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:57

Rmg

Sniperzkillz schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:55:
Hallo allemaal,

Ik ben bezig een case van hout te maken, alleen ik kwam er net achter dat ik geen moederbord spacers meer heb |:( . Ik denk dat ik het moederbord niet zomaar op het hout kan vastschroeven. Kan ik dit wel oplossen door bijvoorbeeld een paar ringetjes op te stapelen en daarop het moederbord vastschroeven?

Als iemand nog andere suggesties heeft, laat maar horen! :)

Alvast bedankt,
In princiepe, als je alles niet TE vast draait kan het prima direct op hout. Ringetjes heb je ook in plastic vorm bij de bouwmarkt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je locale PC winkel heeft er vast genoeg liggen die je gratis mee mag nemen.

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Maar zou het ook gewoon met metalen ringetjes kunnen?

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:01

Dark

who tweaked the light?

kan je niet van een balpen plastic afstand busjes zagen? met ringetjes sluit je misschien iets kort als ze veel groter zijn dan de dikte van een spacer?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sniperzkillz schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:34:
Maar zou het ook gewoon met metalen ringetjes kunnen?
Zolang die niet te groot zijn kan dat prima. Zolang je maar geen sluiting maakt aan de achterkant van je moederbord.
Pagina: 1