[Android] Suggesties meters

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb92nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 16:38
Tweakers,

Ik ben bezig met een idee voor een automonitoring. Ik heb een werkend platformpje dat informatie door gaat sturen naar een Android telefoon/tablet.

Nu wil ik hier een aantal meters voor gebruiken zoals onder andere de temperatuur en snelheid en dergelijke. Ik heb wel begrepen dat dit misschien mogelijk is met XML.

Bijvoorbeeld een metertje die wordt gebruikt in de app van Speedtest. Zie link hieronder voor wat ik bedoel:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TxbdNuGJKpU]

Zijn er nog andere methodes of suggesties die jullie gebruiken? Het zou me veel tijd schelen om niet al die meters apart te moeten gaan renderen en te schrijven.

Alvast bedankt,

Randy

[ Voor 10% gewijzigd door rb92nl op 23-04-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Maar wat had je zelf al bedacht en gevonden? Je komt nu niet verder dan "zoals die van speedtest" en "iets met XML". Maar concreet heb je zelf nog helemaal niks bedacht om zo'n metertje op het scherm te tonen. Maar dat is wel iets wat we van je verwachten voordat je een topic hier opent (zie Het algemeen beleid #quickstart)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

google even op "android gauge widget" of "android dial widget"...

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb92nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 16:38
H!GHGuY schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:46:
google even op "android gauge widget" of "android dial widget"...
Dit is exact wat ik bedoel. Bedankt! Wat een aantal goede zoektermen niet kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of je had eerst in een woordenboek of thesaurus moeten zoeken voor een betere term.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmja, je had dus inderdaad nog niks en blijkbaar niet eens echt gezocht. Sorry maar dan houdt het toch echt op hier.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.