Hallo,
Ik heb - met mijn minimale kennis (!) over webdesign etc. - voor de dartclub van mijn oom een website gemaakt m.b.v. Mambo. Sinds een week of twee opent deze niet meer en krijg ik de onderstaande foutmeldingen. Naar alle waarschijnlijk houdt dit verband met de update naar PHP3 die mijn hostingprovider heeft uitgevoerd.
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
David
Ik heb - met mijn minimale kennis (!) over webdesign etc. - voor de dartclub van mijn oom een website gemaakt m.b.v. Mambo. Sinds een week of twee opent deze niet meer en krijg ik de onderstaande foutmeldingen. Naar alle waarschijnlijk houdt dit verband met de update naar PHP3 die mijn hostingprovider heeft uitgevoerd.
Mambo-versie is 4.6.2. Waarschijnlijk out-of-date, maar ik krijg het niet voor elkaar om de nieuwste versie te installeren...Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /public/sites/www.dvdedaltons.eu/index.php on line 170
^^^bovenstaande foutmelding wordt in meerdere variaties weergegeven^^^
Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /public/sites/www.dvdedaltons.eu/includes/core.classes.php on line 2978
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.dvdedaltons.eu/index.php:170) in /public/sites/www.dvdedaltons.eu/includes/core.classes.php on line 433
Fatal error: Call to undefined method mosMenu::mosDBTable() in /public/sites/www.dvdedaltons.eu/includes/core.classes.php on line 897
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
David