Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke plasma tv is gewoon goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik ben al bijna 4 maanden opzoek naar een nieuwe tv maar ik kom er niet aan uit.

Ik heb inmiddels 2 tv's thuis gehad; de eerste was een sharp led tv 46le830 met deze tv heb ik 3 dagen lopen piele om het beeld enigszins goed te krijgen wat uiteindelijk niet gelukt is.. geel was bijvoorbeeld oranje en er zat een blauwe waas over het scherm heen. Na 1 week deze dus maar weer netjes ingepakt er retour gebracht.

Tot zover dus led.. ik dacht de volgende tv pak ik geween de beste wat er is (volgens kieskeurig) dat werd dus de Panasonic 55VT30. Nouja daar was niets aan gelogen want het beeld was werkelijk subliem echter er zat een ongelooflijke buzz in de elektronica een of ander trafotje.. e-care bij me thuis geweest... ja meneer dat is normaal dat hebben ze allemaal..... uhm ook als ik het vanaf 6(!) meter duidelijk hoor.. ja natuurlijk meneer.
Bladi bladi bla.. daar kwam ik ook niet verder mee, kreeg ook geen ander toestel. Dus deze is ook met de nodige moeite terug gegaan naar de winkel.

Mijn vraag is nu dus wat is een goede plasma tv (led is met alle respect geen optie meer nu ik de pana thuis heb gehad) van +- 50 inch met goed beeld en geen irri geluid.

Ik gebruik de tv alleen voor tv kijken (sat decoder) voor films en sport. En daarnaast game ik ook op een blauwe maandag nog eens met de xbox360.

Alvast bedankt voor advies

Rob

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:33

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

LCD > CEA

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Ik zou zeggen ga eens reviews lezen hier op GoT. Kijk welke Plasma's populair zijn en hoe deze presteren. Dan kun je volgens mij wel een keuze maken of in elk geval je lijstje met potentiele TV's maken. Tevens lees je dan ook dat meerdere plasma's dit geluid zullen maken.

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 21:26
De ST50 is beter dan de VT30 m.b.t. beeldkwaliteit, heeft geen ventilatoren en ook geen buzz. En is ook niet zo duur.

Is dat misschien een idee?

Review: http://www.hdtvtest.co.uk...-p42st50-201203191731.htm