Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7 Beta + Vista dual boot

Pagina: 1
Acties:

• Scandic2008
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-11 20:54
Van het ene op het andere moment blijft mijn computer in een looping hangen.Hij blijft als ik naar Windows Vista wil hangen,systeemherstel blijft draaien maar geen resultaat,veilige modus gooit het systeem terug in de boot.
Herstel cd's van Vista heb ik wel maar daarmee ben je alle data kwijt.

Ik heb geen idee hoe dit onstaat is,zo van de ene op de andere seconde.

Wie kan mij een tip geven of even verder op weg helpen.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
De dualboot met Win7 bestaat al langer neem ik aan? Die is immers uit augustus 2009 als ik het mij goed herinner? Je kunt Win7 nog wel booten?

Gebruikte je de bootmgr van Vista of Win7?

Met de herstel cd's hoef je trouwens niet alle data kwijt te zijn, vaak zit daar ook wel een repair console in. En anders zijn er wel cd's te vinden (hiero bijvoorbeeld) die de recovery console bieden. Kan wel zijn dat je dan je dual boot kwijt bent omdat de bootmgr overschreven wordt maar dat is ook wel weer te repareren. Voor je daar aan begint is het echter wel van belang dat je weet of de bootmgr van Vista of Win7 gebruikt wordt.

Desktop | Server | Laptop

• Scandic2008
Klopt idd was een beta W7 variant.

Op de repair cd van Toshiba staat namelijk dat je je data kwijt bent,maar dank voor de link.

Win7 is idd wel te booten.Boortmgr is van Win7 (? hoe check ik dat voor de zekerheid)

Anders gewoon repair draaien (?) neem ik aan obv je link ?

• Scandic2008
Heb de cd van de link gebruikt en start ook op maar blijft oneindig hangen bij Startup Repairs Attempting repairs

Verder zie ik een foutboodschap stop:c000021a Fatal system error

Hoe nu verder ? Orginele DVD Vista aanvragen bij Toshiba of kopen ?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht helpen de tips die in een ander forum genoemd worden?

• Scandic2008
Ben inmiddels toch verder gekomen resp Vista start wel weer op en komt dan met de boodschap het gebruikersprofiel is niet juist. geladen elke wijziging die u aanbrengt etc.

Ik zal kijken of ik het hiermee You receive a "The User Profile Service failed the logon” error message kan oplossen.

• Scandic2008
De repair cd zorgt er wel voor dat je weer het systeem op kunt starten.Het profiel heb ik niet kunnen repareren.Heb schoon schip gemaakt en WIndows 7 geinstalleerd.

Topic mag van mij dicht.
Pagina: 1