Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen, ik zit met een probleem wat betreft Skyrim, op het moment dat ik een halve dag op de computer zit, kan ik skyrim niet opstarten (skyrim werkt niet meer) vervolgens start ik mijn pc opnieuw op en klik ik als een speer op skyrim, (want dan doet hij het wel) maar als ik te lang wacht dat krijg ik weer de melding dat skyrim niet meer werkt , wat kan dit zijn en hoe los ik het op

PS: ook kan ik vaak na een half uur spelen, de ingame Console totaal niet meer gebruiken voor bij voorbeeld : TCL (mensen die het spel kennen weet waar ik het over heb)

bij voorbaat bedankt,
kef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Voor dit probleem kun je beter in het algemene Skyrim topic zijn [Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 6.

Tevens, als je problemen hebt is het handig dat je je computerspecs geeft, en wat je zelf al onder andere hebt geprobeerd tegen het probleem. Zo is het voor je medetweakers makkelijker uit te sluiten wat het probleem kan zijn.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tja, zonder relevante informatie wordt het echt lastig. Over wat voor een OS hebben we het, is Skyrim up to date, heb je eventuele logboekinformatie doorgenomen, heb je dit ook na een herstallatie en wat heb je zelf al uitgevonden/getest?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Outerspace schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:04:
Tja, zonder relevante informatie wordt het echt lastig. Over wat voor een OS hebben we het, is Skyrim up to date, heb je eventuele logboekinformatie doorgenomen, heb je dit ook na een herstallatie en wat heb je zelf al uitgevonden/getest?
En is het de legale versie? :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Heb je dit alleen met Skyrim, of kun je het ook reproduceren met bijv BF3 of andere intensieve spellen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows 7 64 bit, skyrim is up-to-date, en heb het met geen enkel ander spel, ik heb wel grafisch wat problemen omdat catalyst het spel nog niet volledig ondersteund, dus heb ik bijvoorbeeld FXAA en dat Anistrophic filtering uit gezet en dat is ook verder de moeite niet, mijn specs zijn als volgt:

AMD Phenom II X4 3.0Ghz
ASUS M4A79XTD EVO, sAM3
4096MB RAM
ATI RADEON HD5850 Vapor-X 1024MB
2 TB HDD (1int. & 1 Ext.)

ik heb geprobeerd om ASIO4ALL uit te zetten omdat ik dacht dat het geluid misschien een probleem veroorzaakte, maar dit was niet het geval, ook heb ik geprobeerd om een soortgelijk probleem op internet te zoeken maar of ik kijk niet goed of het is bijna niet te vinden, ik ben nieuw bij tweakers, en weet nog niet goed hoe het allemaal werkt hier, maar ik hoop zo voldoende info te hebben gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATI Catalyst Control Center deinstalleren en eens proberen zonder CCC.

Dit wilt zeggen dat je de CCC moet deinstalleren niet alles van ATI (dus niet de driver zelf)

Dat heeft veel problemen bij mij opgelost.

Verder waren er in het begin problemen met realtek chipset geluidskaarten (ik vermoed dat jou onboard geluidskaart daar ook onder valt) - Daar zijn ook een aantal posts voor gemaakt op de officiele forums van Skyrim zelf met X aantal workarounds.

Good luck.
Pagina: 1