8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
betaal jij nieuw geheugen voor mn 386:?
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Ik heb hier FreeBSD 4.0 op een 386 hoor, met X. Een redelijk recente linux zal dus vast ook wel draaien.Op zondag 25 maart 2001 22:41 schreef Super_ik het volgende:
betaal jij nieuw geheugen voor mn 386:?
Verwijderd
Als ik jou was zou ik gewoon een oude distro pakken. Met alleen een kernel ben je er niet namelijk. Je hebt ook nog dingen nodig als bash, glibc, sysvinit, binutils, modutils sysklogd, etc etc etc.
linux is alleen de kernel!
Tja en als je echt zelf een distro samen wil stellen, dan zou ik eens een kijkje nemen op www.linuxfromscratch.org.
Dat is niet iets voor beginners en zal dus aan je vraag te zien zijn ook niet echt de oplossing voor jou zijn, maar je weet maar nooit
linux is alleen de kernel!
Tja en als je echt zelf een distro samen wil stellen, dan zou ik eens een kijkje nemen op www.linuxfromscratch.org.
Dat is niet iets voor beginners en zal dus aan je vraag te zien zijn ook niet echt de oplossing voor jou zijn, maar je weet maar nooit
Verwijderd
http://www.superant.com/smalllinux/
Small Linux has been used (console based) on a 386 laptop with 2 meg of ram and a 40 meg harddrive.
Je hebt een complete distributie nodig. Een kernel alleen is niet genoeg. Als je small linux aan de praat hebt, laat het dan weten a.u.b (altijd leuk om te weten).
Ik neem verder aan dat je geen 8 MB geheugen hebt? Want met 8 MB kun je nieuwe distro's ook draaien !
Small Linux has been used (console based) on a 386 laptop with 2 meg of ram and a 40 meg harddrive.
Je hebt een complete distributie nodig. Een kernel alleen is niet genoeg. Als je small linux aan de praat hebt, laat het dan weten a.u.b (altijd leuk om te weten).
Ik neem verder aan dat je geen 8 MB geheugen hebt? Want met 8 MB kun je nieuwe distro's ook draaien !
Volgens mijn Slackaware 3.2 CD draait vanaf een een 386SX met 2MB ram 
Daar zit kernel 2.0.29 in
(advies is 486 met 8mb)
Daar zit kernel 2.0.29 in
(advies is 486 met 8mb)
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Pagina: 1