Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:05
Hallo,

Al sinds december 2009 heb ik een Vodafone Super Sim abonnement, hiervan maak ik gebruik in combinatie met een (simlockvrije) iPhone 3GS. Nu wil ik al tijden gebruik maken van tethering (Personal Hotspot op de iPhone), maar de iPhone geeft aan dat ik contact moet opnemen met Vodafone zelf.

Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Vodafone en Ik heb aangegeven dat er in de voorwaarden van mijn abonnement niks over tethering stond, maar medewerker gaf aan dat het in 2009 niet mogelijk was om te tetheren (feitelijk onjuist) en het daarom niet in de voorwaarden was opgenomen. Tethering was volgens de meneer dus verboden.

Na enig aandringen heeft de medewerker het aan een supervisor gevraagd en die gaf aan dat het niet mogelijk is om van tethering gebruik te maken, en het maakte niet uit of ik er voor wilde betalen of niet. Technisch was het namelijk niet mogelijk om op mijn toestel te tetheren.

Mijn vraag is of er Tweakers zijn met soortgelijke ervaringen. Ik wil graag weten waar ik recht op heb en wat ik er eventueel aan kan doen om mijn recht te krijgen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jailbreaken en tetherme installeren via cydia en dan .i. opsteken naar die klantenservice medewerker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees eerst de voorwaarden voordat je verhalen gaat verspreiden
eerst ging iedereen zeiken dat ze meer data wilden ipv belminuten en wilde niemand meer verlengen. Nu krijg je wat je wil (vip service) maar nu willen de broke-asses niet meer ervoor betalenwat willen jullie nu dat jullie abonnement zoals jullie het wilde (meer data minder beltegoed) gratis worden. Dan word VF een instelling geen bedrijfDoe toch normaal. Plus 1 op 3 gesprekken is naar VF klanten en die zijn nu gratis dus je bespaart.Je had VF pasport en maar zeiken goed dan niet . Ipv 0.79 ongeacht hoelang het gesprek duurde een uur of 10min . Ga je nu maar na EU regels per minuut betalen. Wie is de winnaar de EU of VF die nu pasport regels niet meer heeft.Lees en bekijk voordat je oordeelt je bent nu duurder uit ivm de eu regels, en je krijgt wat je altijd wilde alleen nu wil je niet betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:14:
lees eerst de voorwaarden voordat je verhalen gaat verspreiden
eerst ging iedereen zeiken dat ze meer data wilden ipv belminuten en wilde niemand meer verlengen. Nu krijg je wat je wil (vip service) maar nu willen de broke-asses niet meer ervoor betalenwat willen jullie nu dat jullie abonnement zoals jullie het wilde (meer data minder beltegoed) gratis worden. Dan word VF een instelling geen bedrijfDoe toch normaal. Plus 1 op 3 gesprekken is naar VF klanten en die zijn nu gratis dus je bespaart.Je had VF pasport en maar zeiken goed dan niet . Ipv 0.79 ongeacht hoelang het gesprek duurde een uur of 10min . Ga je nu maar na EU regels per minuut betalen. Wie is de winnaar de EU of VF die nu pasport regels niet meer heeft.Lees en bekijk voordat je oordeelt je bent nu duurder uit ivm de eu regels, en je krijgt wat je altijd wilde alleen nu wil je niet betalen
Zou je voortaan gewoon inhoudelijk willen reageren en iets beter leesbaar Nederlands willen schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Als tethering bij VF niet werkt ligt dat inderdaad aan je telefoon. Ik gebruik incidenteel tethering al een jaar of 3 bij VF zonder problemen. Het enige waar ik problemen mee heb zijn hun aanbiedingen voor verlengen dus ik ben met een paar dagen over naar een andere provider.