Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

keuze alles-in-één aanbieder

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Binnenkort gaan we verhuizen, en ik wil daar dan een alles in één pakket nemen. Vereisten: HD-TV NL zenders op twee tv’s, tenminste 30 mbit internet en onbeperkt bellen s’avonds.
- Ziggo, valt voor me af, duur, geen onbeperkt bellen
- KPN, duurste van de glasvezelaanbieders, wil ik onbeperkt bellen s’avonds erbij, kom ik aan 62,50
- Tweak: voor €50 heb ik zowel internet als onbeperkt bellen, maar maar één STB. Wil ik een extra STB, dan komen er toch €5 bij.
- Lijbrandt: gaat me €60 kosten wil ik onbeperkt bellen er bij in hebben. Voordeel: digitale DVB-C, dus HD zonder STB. Weliswaar alleen NED 1,2,3 geloof ik, maar toch.

Wat is nu wijsheid te doen? Ik neig meer naar Tweak, indien ik zelf via marktplaats een STB aanschaf (je heb al een motorola 1960 voor rond de €80, extra setje devolo’s €25 schat ik) ben ik voor €50 klaar. Of zitten er toch voordelen aan lijbrandt/KPN die ik nu niet zie?

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
Als ik het zo lees Tweak, met extra STB € 55,- en dus nog goedkoper dan de € 60,- van lijbrand. Ik moet wel zeggen dat ik nu puur op jou info af ga en de gegeven prijzen. Je zal zelf na moeten gaan of de internet snelheid natuurlijk naar wens is en allerhande ander zaken.

[ Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 23-04-2012 12:58 ]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:06

HaterFrame

Well... Poo came out!

I am the great Cornholio!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:43
Hoezo is Ziggo te duur en valt af?

Alles-in-1 basis kost 42 euro voor 10Mbit, HD zenders etc.en voor 10euro extra kun je onbeperkt naar vaste nummer in Nederland bellen en naar 15 andere landen.

[ Voor 40% gewijzigd door jongetje op 23-04-2012 13:02 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
jongetje schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:01:
Hoezo is Ziggo te duur en valt af?

Alles-in-1 basis kost 42 euro voor 10Mbit, HD zenders etc.en voor 10euro extra kun je onbeperkt naar vaste nummer in Nederland bellen en naar 15 andere landen
greatgonzo schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:54:
Binnenkort gaan we verhuizen, en ik wil daar dan een alles in één pakket nemen. Vereisten: HD-TV NL zenders op twee tv’s, tenminste 30 mbit internet en onbeperkt bellen s’avonds.

[ Voor 25% gewijzigd door Perkouw op 23-04-2012 13:01 ]

• jongetje
Dan betaal je 10 euro meer en zit je nog rond de 62euro net als bij Lijbrandt...

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 09:59

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

jongetje schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:03:
Dan betaal je 10 euro meer en zit je nog rond de 62euro net als bij Lijbrandt...
Ik vind de suggestie van jongetje ook niet zo'n slechte. Het tv aanbod is erg goed en je hebt als backup voor een oud tvtje ook nog je analoge signaal beschikbaar.

Voor 62 euro heb je 50 Mbit/s en veel zenders in HD, en onbeperkt bellen. Qua prijs dus vrij vergelijkbaar met de anderen.
De uploadsnelheid is natuurlijk wat lager, maar dat is niet voor iedereen relevant (voor de meeste mensen is dat geen issue.)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:17
Even iets om over na te denken.
Wij hebben ons UPC abonnement (vergelijkbaar met Ziggo als ik het goed heb) omlaag gezet.
Overigens, het enige wat omlaag is gegaan is het bellen. Internet is daarbij automatisch omhoog gegaan.

De vraag welke ik in de winkel kreeg was, hoeveel bel je?
Bij UPC is het namelijk zo dat het oude (alles onbeperkt) pas interessant is wanneer je meer dan 3 uur per maand belt. Wij komen max op 40 minuten uit. Wellicht handig om dat ook even na te gaan voordat je je blind staart op onbeperkt bellen.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Perkouw schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:57:
Als ik het zo lees Tweak, met extra STB € 55,- en dus nog goedkoper dan de € 60,- van lijbrand. Ik moet wel zeggen dat ik nu puur op jou info af ga en de gegeven prijzen. Je zal zelf na moeten gaan of de internet snelheid natuurlijk naar wens is en allerhande ander zaken.
yep, tweak is €45 voor 30 mbit.

Maar ik vraag het meer om de wat meer "onzichtbare" voordelen in te schatten. Is het bijvoorbeeld een voordeel dat Lijbrandt de TV gescheiden aanbied, heb je daardoor bijvoorbeeld een kwalitatief beter beeld, of is dit te verwaarlozen?
Arunia schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:06:

De vraag welke ik in de winkel kreeg was, hoeveel bel je?
Bij UPC is het namelijk zo dat het oude (alles onbeperkt) pas interessant is wanneer je meer dan 3 uur per maand belt. Wij komen max op 40 minuten uit. Wellicht handig om dat ook even na te gaan voordat je je blind staart op onbeperkt bellen.
2 uur per week in de avond en in het weekend? Dat krijg je als je vriendin regelmatig belt met het thuisfront dat 300 km verderop woont

[ Voor 29% gewijzigd door greatgonzo op 23-04-2012 13:16 ]

• jongetje
Ik heb Ziggo alles in 1 en bijna mijn hele familie ook. Dan bel je standaard al gratis (ook zonder opstart kosten) naar elkaar. Dus voor mij is onbeperkt bellen helemaal niet nodig want ik bel al praktisch gratis.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mocht je KPN Mobiel hebben, dan moet je zeker naar het onderstaande kijken:

http://www.kpn.com/prive/compleet.htm
- 10 euro korting per maand
- Onderling gratis bellen (mobiel naar mobiel, vast naar vast, mobiel naar vast en vast naar mobiel (Nummers moeten wel op 1 adres geregistreerd staan)

Ik heb gevraagd of dit ook voor Glas komt.. en dat is in juni al.

[ Voor 33% gewijzigd door Falcon op 23-04-2012 14:36 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
zijn er trouwens acties te verwachten? Er komt natuurlijk weer een sportzomer aan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Is het geen optie om het bellen via Skype of een SIPprovider te doen? Geheid goedkoper en maakt dat je telefonie niet mee hoeft te nemen in je afweging.

Oslik blyat! Oslik!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:31

Nox

Noxiuz

Welke ISP hebben je schoonouders? 300KM kan nog binnen NL liggen namelijk. Als zij Ziggo hebben, neem jij Ziggo. Hebben ze KPN, neem je KPN. Onderling bellen is gratis, en als ze naast die 2 uur amper naar anderen belt ben je er zo uit.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:24
Is XMS of Concepts-ICT beschikbaar? Beide hebben hetzelfde TV aanbod als Lijbrandt (dus DVB-C, maar nog geen HD via DVB-C). Onbeperkt bellen naar vaste nummers kost bij Concepts-ICT 5 euro pm en bij XMS 10 euro pm.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar levert zowel glasvezel, ziggo als Lijbrandt eigenlijk wel Full HD? Of zijn er ook wat die 720 leveren?

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Jimster schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:17:
Is XMS of Concepts-ICT beschikbaar? Beide hebben hetzelfde TV aanbod als Lijbrandt (dus DVB-C, maar nog geen HD via DVB-C). Onbeperkt bellen naar vaste nummers kost bij Concepts-ICT 5 euro pm en bij XMS 10 euro pm.
Ze bieden tegenwoordig ook HD aan op dvb-c :)

[ Voor 6% gewijzigd door White_Collar op 10-05-2012 21:03 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
greatgonzo schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:15:
eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar levert zowel glasvezel, ziggo als Lijbrandt eigenlijk wel Full HD? Of zijn er ook wat die 720 leveren?
KPN leverde tot op heden 720p voor zover ik weet, Ziggo en Glashart Media (Vodafone, Lijbrandt, Tweak Blauw, KickXL, XMS) bieden 1080i aan waar beschikbaar en anders ook 720p (Een,Canvas dacht ik de Belgische zenders dus). Geen enkele aanbieder kan FullHD 1080p leveren in Nederland.

Overigens lees ik in je startpost geen woonplaats of informatie dat je uberhaupt glasvezel af kunt nemen en zo ja welke netwerk van glasvezel je zit (door Reggefiber aangelegd of KPN?) Al een postcode check gedaan op Glasvezel vergelijken of Totaalwijzer?

Ik zou voor Ziggo of een glasvezel provider gaan (mits beschikbaar) die haar tv/radio diensten afneemt van Glashart Media/Reggefiber. Glashart media heeft een ruimer basis zender aanbod voor tv en radio en je kunt en ook DVB-C afnemen in tegenstelling tot KPN glasvezel en aangesloten providers.

[ Voor 35% gewijzigd door funrider op 10-05-2012 14:14 ]

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
wordt haaksbergen, daar hebben we KPN glasvezel.

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:18
Nee, in Haaksbergen heb je Reggefiber glasvezel. KPN levert de diensten via de aangesloten providers (waaronder KPN zelf)

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Barre73 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 20:50:
Nee, in Haaksbergen heb je Reggefiber glasvezel. KPN levert de diensten via de aangesloten providers (waaronder KPN zelf)
volgens www.eindelijkglasvezel.nl en tweak.nl niet hoor :?

nieuwsbericht:
Alle woningen zijn voorzien van een glasvezelmodem van Glashart (Reggefiber). Inwoners van Haaksbergen die een abonnement bij KPN hebben afgesloten, krijgen van hen bericht over de verder afhandeling van de activatie van de diensten.

Nog steeds mogelijk om aan te melden
De huisaansluitingen van Glashart (Reggefiber) zijn voorbij. Door het bestellen van een glasvezelabonnement bij KPN kunt u uw woning nog steeds voorzien van een glasvezelmodem. Zij kunnen echter aansluikosten in rekening brengen.

[ Voor 48% gewijzigd door greatgonzo op 11-05-2012 07:27 ]

• jongetje
greatgonzo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 07:22:
[...]

volgens www.eindelijkglasvezel.nl en tweak.nl niet hoor :?

nieuwsbericht:

[...]
In je eigen ge-quote nieuwsbericht staat dat glasvezel wordt geleverd door reggefiber. En als je een nieuwsbericht van KPN erbij pakt dan zullen die natuurlijk niet zeggen dat je ook bij andere providers diensten kunt afnemen.

• Barre73
En Glashart is Reggefiber. De naam Glashart gebruiken ze sinds vorig jaar niet meer.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
tja, ik ga uit van deze zin: De huisaansluitingen van Glashart (Reggefiber) zijn voorbij. Door het bestellen van een glasvezelabonnement bij KPN kunt u uw woning nog steeds voorzien van een glasvezelmodem

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:24
greatgonzo schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:29:
tja, ik ga uit van deze zin: De huisaansluitingen van Glashart (Reggefiber) zijn voorbij. Door het bestellen van een glasvezelabonnement bij KPN kunt u uw woning nog steeds voorzien van een glasvezelmodem
Ik denk dat ze bedoelen dat de gratis aansluitingen voorbij zijn. Indien je niet hebt gekozen voor een gratis aansluiting dan kan je die bij KPN alsnog nemen maar waarschijnlijk wel met aansluitkosten. Glasvezel moet dan nog naar de woning doorgetrokken worden

• Barre73
Die aansluitingen liggen gewoon bij de erfgrens in de sleuf opgerold klaar hoor. En tot nu toe wordt dat nog steeds niet in rekening gebracht. Zowel, dan heb je over een paar honderd euro.

En inderdaad, de aansluitingen (het netwerk zelf dus) is en blijft van Reggefiber.

Pagina: 1