Beste,
Afgelopen maand is mijn abonnement verlopen van mijn t-mobile i150 abonnement uit 2008.
Op dit moment betaal ik 30 euro per maand voor mijn abonnement met onbeperkt internet.
Ik heb even getest wat mijn internet snelheid is op dit moment, dat is 1,80Mbps down en 0,27Mbps up met een ping van 120ms, dit is wat ik ervaar als zeer traag (vooral hier in het westland inverband met slechte dekking).
Nu heb ik geen onbeperkt internet nodig aangezien ik overdag op de zaak zit met Wifi en savonds thuis met Wifi.
Nu wil het nog wel eens voorkomen dat ik buiten de deur ben, bij klanten etc. en dan vind ik het toch ontzettend handig dat ik internet heb op me telefoon.
Nu bel/sms ik ook niet zoveel en red ik het net met 150 minuten maar zit ik er wel regelmatig iets overheen en zou ik graag willen gaan voor 250 minuten per maand.
Nu heb ik zelf even het 1 en ander op een rijdje gezet,
Vodafone (1 Jaar):
Bundel: Bel+Sms+Web Sim Only 250
Prijs per maand: € 26,95 € 13,50*
Aantal min./sms: 250
Kosten per min./sms: € 0,07
Mobiel internet met gratis data-verdubbelaar: 300 MB**
Extra info:
* Je betaalt de eerste 5 maanden het actiebedrag, hierna het standaard maandbedrag
** Voor € 2,50 per 100MB voordelig blijven internetten als je datategoed op is. Je betaalt alléén als je extra data verbruikt buiten je datategoed. Het buitenbundel verbruik wordt per maand op 100MB naar boven afgerond.
T-Mobile (1 Jaar):
Bundel: Smart Plus 250
Prijs per maand: € 27,50 € 17,50*
Aantal min./mms: 250
Aantal sms: onbeperkt
Kosten per min./mms: € 0,07
Mobiel internet: 500 MB
Extra info:
* De actieprijs geldt de eerste 4 maanden, daarna betaal je de reguliere prijs.
KPN(1 Jaar):
Bundel: Bel-SMS-Web
Prijs per maand: € 28,50 € 18,50*
Aantal min./sms: 275
Mobiel internet: 400 MB
Extra info:
*Korting geldig voor de 1e 3 maanden
Snelheid: max 2,0/0,1 Mbit/s
Ik heb zelf een simlock vrije Apple iPhone 3Gs 5.0.1
Nu vraag ik mezelf af: Wat is het beste?
Als ik zo snel kijk valt KPN af aangezien die het duurst van alle is. Tevens zou ik graag willen weten welke snelheden t-mobile en vodafone hanteren voor deze abbo's?
Afgelopen maand is mijn abonnement verlopen van mijn t-mobile i150 abonnement uit 2008.
Op dit moment betaal ik 30 euro per maand voor mijn abonnement met onbeperkt internet.
Ik heb even getest wat mijn internet snelheid is op dit moment, dat is 1,80Mbps down en 0,27Mbps up met een ping van 120ms, dit is wat ik ervaar als zeer traag (vooral hier in het westland inverband met slechte dekking).
Nu heb ik geen onbeperkt internet nodig aangezien ik overdag op de zaak zit met Wifi en savonds thuis met Wifi.
Nu wil het nog wel eens voorkomen dat ik buiten de deur ben, bij klanten etc. en dan vind ik het toch ontzettend handig dat ik internet heb op me telefoon.
Nu bel/sms ik ook niet zoveel en red ik het net met 150 minuten maar zit ik er wel regelmatig iets overheen en zou ik graag willen gaan voor 250 minuten per maand.
Nu heb ik zelf even het 1 en ander op een rijdje gezet,
Vodafone (1 Jaar):
Bundel: Bel+Sms+Web Sim Only 250
Prijs per maand: € 26,95 € 13,50*
Aantal min./sms: 250
Kosten per min./sms: € 0,07
Mobiel internet met gratis data-verdubbelaar: 300 MB**
Extra info:
* Je betaalt de eerste 5 maanden het actiebedrag, hierna het standaard maandbedrag
** Voor € 2,50 per 100MB voordelig blijven internetten als je datategoed op is. Je betaalt alléén als je extra data verbruikt buiten je datategoed. Het buitenbundel verbruik wordt per maand op 100MB naar boven afgerond.
T-Mobile (1 Jaar):
Bundel: Smart Plus 250
Prijs per maand: € 27,50 € 17,50*
Aantal min./mms: 250
Aantal sms: onbeperkt
Kosten per min./mms: € 0,07
Mobiel internet: 500 MB
Extra info:
* De actieprijs geldt de eerste 4 maanden, daarna betaal je de reguliere prijs.
KPN(1 Jaar):
Bundel: Bel-SMS-Web
Prijs per maand: € 28,50 € 18,50*
Aantal min./sms: 275
Mobiel internet: 400 MB
Extra info:
*Korting geldig voor de 1e 3 maanden
Snelheid: max 2,0/0,1 Mbit/s
Ik heb zelf een simlock vrije Apple iPhone 3Gs 5.0.1
Nu vraag ik mezelf af: Wat is het beste?
Als ik zo snel kijk valt KPN af aangezien die het duurst van alle is. Tevens zou ik graag willen weten welke snelheden t-mobile en vodafone hanteren voor deze abbo's?