Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04 07:31
Ik wil een telefoonabbonement met htc one x afsluiten. Nou is tele2 redelijk goedkoop. Ik kan gebruikerservaringen van een paar jaar terug vinden die over het algemeen slecht zijn.

Nou vroeg ik mij af of er tweakers zijn die ervaringen met tele2 hebben als mobiele provider.

Bovendien las ik dat tele2 gebruik maakt van het fair use policy. Is dit als je over je bundel heen gaat of telt deze al mee tijdens je bundel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 21:18
Tele2 maakt gebruik van het t-mobile netwerk, daar zou ik wel goed naar kijken of je wel bereik hebt waar je woont/werkt.
Ik zag de FUP ook, maar volgensmij kunnen ze niet een data limiet en FUP tegelijkertijd hanteren. Je betaald namelijk voor een hoger limiet.

Het loont soms ook om het toestel los te kopen en dan te combineren met een sim only abo, zoals met een simyo(kpn netwerk) of ben(t-mobile) aanbieder.
Je bent dan niet afhankelijk van een provider, ook updates voor je telefoon komen dan eerder tot je beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjaknut
Dankje voor je antwoord. Bij mij zou t-mobile genoeg dekkingsgraad moeten hebben gelukkig :). FUP leek me inderdaad niet logisch maar je zou 't maar meemaken!

Ik heb berekend dat ik 240 euro extra betaal voor een contract van een jaar (dus 20 euro abbonementskosten per maand) hiervoor krijg ik 1,5 GB en 350bel/700sms leek mij wel een geschikte deal eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-04 15:11
Hoe zit het met de service? Hoorde dat je met Tele2 niet online beltegoed/verbruik kan opvragen. Ik overweeg Tele2 sim-only, lijkt me erg hinderlijk niet te weten hoever je in je bundel zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjaknut
Als ik het goed begrijp kun je ten alle tijde je factuur bekijken en blijkbaar dus terwijl deze nog niet volledig is...