Toon posts:

drivers permanent verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een aantal drivers permanent van mijn laptop willen verwijderen dus zonder resten die achterblijven. Nu had ik driver sweeper gevonden alleen kan deze tool niet de drivers (broadcom) verwijderen die ik wil. Weet iemand misschien een soortgelijke tool of een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan gewoon kijken welke bestanden door de installer geinstalleerd worden en ze zelf verwijderen, en daarna CCleaner door je registry laten lopen om te kijken of er nog informatie over de verwijderde bestanden achter is gebleven. In plaats van tools zoeken kan je ook zelf je problemen oplossen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:51:
Ik zou graag een aantal drivers permanent van mijn laptop willen verwijderen dus zonder resten die achterblijven. Nu had ik driver sweeper gevonden alleen kan deze tool niet de drivers (broadcom) verwijderen die ik wil.
Je weet schijnbaar om welke het gaat, dan kan je ze handmatig toch ook verwijderen?

Ook kom ik met Google bijvoorbeeld dit tegen. Mijn zoekopdracht was deze: [google=remove Broadcom drivers permanently]

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 22-04-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb geprobeerd om via configuratiescherm - programma's broadcom te verwijderen maar volgens mij verwijdert hij dan niet alles.. Ik wil graag een schone installatie van de driver want nu werkt mijn netwerkadapter niet goed. Hoe zou ik handmatig kunnen kijken welke bestanden de driver heeft geinstalleerd? Want ik heb ook verschillende drivers over elkaar heen geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CptChaos schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:57:
[...]
Je weet schijnbaar om welke het gaat, dan kan je ze handmatig toch ook verwijderen?

Ook kom ik met Google bijvoorbeeld dit tegen. Mijn zoekopdracht was deze: [google=remove Broadcom drivers permanently]
Bedankt, ik zat verkeerd te zoeken