Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasNijmegen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-08-2019
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik wil met iemand in het buitenland bellen via WiFi/data en ik wil hier Viber (andere app tips zijn welkom) voor gebruiken, waardoor we de kosten drukken. Nu lukt het haar niet om haar Viber app in te stellen. En ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat ze met een Nederlandse Simkaart in het buitenland (Vietnam) zit.

Bij het installeren moet je een land aangeven, dat de landcode voor je telefoonnr zet. Wanneer ze Nederland selecteert, dan komt er dus +31 voor haar nummer te staan. Dit werkt echter niet... maar ook niet als ze Vietnam als land instelt. Wie kan mij helpen wat ze hier moet invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:33
Waarom geen Skype? Viber is een tijd geleden 'in het nieuws' gekomen' omdat de makers je gehele adresboek verzamelen. Skype daarentegen is wat vertrouwder, je hebt immers wat meer controle over wat je allemaal toevoegt in je contactenlijst.

[ Voor 0% gewijzigd door Mint op 22-04-2012 22:27 . Reden: Grammaticale fout 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
adyta schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:23:
Waarom geen Skype? Viber is een tijd geleden 'in het nieuws' gekomen' omdat de makers je gehele adresboek verzamelen. Skype daarentegen is wat vertrouwder, je hebt immers wat meer controle over wat je allemaal toevoegt in je contactenlijst.
Maar Viber is weer een stuk makkelijker, je hebt geen usernames nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:50
Je zou ook MobileVoip in combinatie met een van hun labels kunnen gebruiken. Bellen naar vaste nummers kost vaak helemaal niets, en mobiel vanaf 1ct p/m ofzo. Voor VoIP naar VoIP zou je inderdaad ook Skype of Scydo kunnen gebruiken. Scydo heeft bij lancering aangegeven je persoonlijke gegevens met respect te behandelen en niet door te verkopen:

nieuws: WhatsApp-variant laat gratis bellen tussen iPhone en Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor meer negatieve verhalen over viber, ikzelf gebruik het naar volle tevredenheid. Geluidskwaliteit is zelfs beter dan bij bellen via "gsm".

Wat is nu precies het probleem volgens "het nieuws" bij viber , kan er namelijk weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Je kunt het eens proberen met Scydo.
Pagina: 1