Toon posts:

Hoe een review te schrijven als het product er niet is?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Dit is mijn eerste bericht op tweakers.net. Ik heb mij vandaag geregistreerd hier.

Ik heb een uitgebreide review geschreven van ca. 8 pagina's over de BTO laptop van het type 15P35. Deze heb ik speciaal voor tweakers.net geschreven met foto's erbij. Mijn vraag is: Hoe kan ik deze review op tweakers.net plaatsen als het product niet gevonden wordt in de tweakers.net database?

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Groet,
Coen Naninck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de FAQ e.d. in Pricewatch. Wat je moet doen is het product aanmelden, dan kijken de PW (pricewatch)-admins er naar, en dan word het product in de lijst opgenomen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:11

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik dacht dat je een review wilde schrijven over iets dat je niet had, toen ik de topictitel las :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik ook, zag al met spanning uit naar de review...

Ben wel teleurgesteld dat ie het product wel heeft.....

[ Voor 37% gewijzigd door jeanj op 22-04-2012 22:49 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met (Overige) Hardeware te maken, maar met de werking van onze site.

Move OH -> Lieve Adjes

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En de (forum-)Adjes kunnen hier niet echt wat mee, dus ik schuif hem meteen even door naar Pricewatch waar ze wel raad weten met dit soort vragen, voor zover gambieter die niet al beantwoord heeft. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dan zal je het product moeten toevoegen. Het komt wel eens voor, heb het zelf ook wel eens gedaan. http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addProduct

Tof dat je zo'n uitgebreide review hebt geschreven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen voor de antwoorden en excuses dat ik het niet bij het goede forum heb geplaatst.

Ik heb het product willen toevoegen maar ik kan geen link meer plaatsen naar de productpagina omdat die sinds een paar dagen niet meer bestaat. Dit is wel een verreist veld geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Productlink is niet verplicht hoor ;) Vul zoveel mogelijk specs in, zoek een leuk plaatje erbij en wij zijn blij :) We zien het dan vanzelf in de queue verschijnen en als er genoeg is ingevuld, voeren we 'm door en krijg je een mailtje, waarna je een mooie review kan plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren het artikel toegevoegd en wacht nu op bevestiging. Zodra ik dat heb gekregen zet ik de review online.

Oh ja het zijn trouwens elf pagina's (excl. de foto's), geen acht zoals ik eerder zei.

Bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn review is geplaatst. Ik heb het product niet toegevoegd aan de Pricewatch want dat ging mij een beetje boven de pet eerlijk gezegd. Ik heb het wel geprobeerd maar de poging werd afgekeurd.

Hier is de review: Verwijderd in "[Ervaringen] BTO notebook / laptops"
Pagina: 1