Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Niet alle mappen zichtbaar bij Filezilla

Pagina: 1
Acties:

• Wopper89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag bezig geweest om Filezilla in te stellen op mijn mediacenter. Tot nu toe werkt het opzich prima, zowel binnen LAN als vanaf een andere locatie, maar ik loop tegen het volgende probleem aan: ik zie, in de Filezilla Client én op een FTP-programma op mijn telefoon, alleen maar mijn home directory. Dit ziet er op mijn laptop als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/4523/filezillascreenshot.jpg

De instellingen van mijn server, m.b.t. de mappen, zijn als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/7349/filezillascreenshot2.jpg

Waarom krijg ik slechts één van mijn twee gedeelde locaties te zien in de cliënt software

Verwijderd

Je zal voor de E dir een alias moeten aanmaken.

• Wopper89
Voor zover ik het kan beoordelen heb ik deze al een alias gegeven. De D-directory kan ik geen alias geven, omdat dit de hoofddirectory is.

Verwijderd

Nope, dat heb je nog niet. Edit alias en dan even d:\\ voor series en muziek zetten.

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:55

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
De alias is een virtueel path. Deze moet zich in een andere gedeelde map bevinden. In dit geval dus de home dir D:\. Maak de alias van e:\ maar eens "d:\series en muziek"

• Wopper89
Nogal late reactie, maar het is met de genoemde tips allemaal werkend gekregen :D

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Laat is een understatement. Zeg maar gerust een 1,5 jaar later :p

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de feedback (zien we graag, al liever wat eerder :+ ). Laat dit topic ajb verder maar wegzaken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1